Re: Re: zielono w mieście

31. Data: 2003-02-08 14:01:22

Temat: Re: zielono w mieście
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

> Tak naprawdę, poprawnie, to blinami określa się placki z mąki. Bliny to
> również nazwa placków ziemniaczanych na Wileńszczyźnie, gdzie się
urodziłem.

> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

:)
moja Mama pochodzila z tamtych stron
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

32. Data: 2003-02-08 14:01:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2003-02-08 14:01:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2003-02-08 14:01:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

35. Data: 2003-02-08 14:16:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2003-02-08 14:38:05

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaaaaaaa
> masz na mysli gruby flak (jelito grube)
> kiedys zazwyczaj kaszanka lub salcesony w nich sie robilo
> [...]

Dokładnie tak

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

37. Data: 2003-02-08 15:57:25

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kindziuk, a pierogi z ciasta ziemniaczanego z soczewica -soczewiakami
lub
> zawijancami zwane, a sekacz -nie mylic z bezseczna, walcowata klucha
> dostepna w sklepach, a solone kapelusze borowikow, a wedzona slonina z
> cebula i pieprzem delikatnie octem zakrapiana ?
> Tomek

No nie przypominajcie mi i nie rubcie apetytu. Zresztą boję się że wkrótce
nas wygonią na grupę "kuchnie" czy cuś takiego. Wróćmy już do naszego
kochanego zielska pod każdą postacią.
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

38. Data: 2003-02-08 16:46:44

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Łukowski <t...@i...pl> napisał(a):

> A kindziuk, a pierogi z ciasta ziemniaczanego z soczewica

Hejka. A dlaczego nikt nie wspomina o cypielinach?
Pozdrawiam apetycznie Ja...cki

39. Data: 2003-02-10 11:42:00

Temat: Re: babka ziemniaczana
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka, nie wiem jak się robi zwykłą, więc podaję podlaską:

(...)
Dziękuję, różni się bogactwem składników. A to ziele angielskie to tak w kulkach
wrzucić do ciasta? Chyba je sobie jednak daruję, jakoś mi
nie pasuje.

Krycha&Co(ty)

40. Data: 2003-02-10 12:31:08

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3E479008.6F058AAF@people.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):
> (...)
> Dziękuję, różni się bogactwem składników. A to ziele angielskie to tak w
> kulkach wrzucić do ciasta?

Hejka, czyżbyś nie miała mosiężnego (bronzowego) moździerza? Myślałem,
że moździerz to podstawowe narzędzie w kuchni. A jak trzeba natrzeć ziołami
mięso? Tłukę nie tylko ziele angielskie, jałowiec, pieprz, ale nawet liście
laurowe - na pył ;-) . A goździki, suszone grzyby? Też można.
Pozdrawiam śnieżnie ale odwilżowo Ja...cki

Re: Re: zielono w mieście
Re: Odp: Kłopotrozwiążmy!
[SPAM] Sprzedam dzialke kolo Marek
Działkowiec - numer specjalny