Re: zielony korektor - jak uzywac?

Data: 2004-09-21 09:07:24
Temat: Re: zielony korektor - jak uzywac?
Od: "Agalay" <a...@g...pl>

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cioqr1$j34$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chciałabym zatuszować pojedyncze krostki... Myślałam o kupnie
> korektora firmy Art Deco, bo czytałam o nim wiele pochlebnych opinii.

hej,
ja mam zielony ISA DORY, taki w sztyfcie. Jest on zdecydowanie na
zaczerwienienia, ew. na pryszczyki. Fajnie kryje. Jednak mimo wszystko, po
delikatnym nałożeniu go trzeba go przykryć albo pudrem albo fluidem.
Delikatnie rozetrzec, tak, zeby calego zielonego nie rozmaziać ;) Nie mam
wprawy, dlatego rzadko go używam ;) jednak to całkiem fajny wynalazek ;)