Re: zimny chodnik

Data: 2006-12-13 19:03:38
Temat: Re: zimny chodnik
Od: "Maja" <j...@i...pl>

niezbecki napisał(a):
> Maja<j...@i...pl>
ps.com

> [...]
.com

> A ja ani razu. Widywałem trochę śpiących w malowniczych pozach pijaków (tak,
> pijacy wyglądają charakterystycznie, można rozpoznać).

> Jeśli jest pijany w trzy dupy, kontakt może być nieco utrudniony. Ale zadać
> pytanie można, najwyżej pozostanie bez odpowiedzi.
> Chociaż z drugiej strony nie widzę konieczności litowania się nad pijakami,
> którzy upodlili się aż tak, że śpią w miejscu publicznym.

Chodziło mi o leżącego człowieka, w przypadku którego nie masz tej
pewności, czy jest pijany czy nie, a raczej przekonanie, że nie jest
pijany. Albo (nie daj Boże) jak jesteś świadkiem jego
omdlenia/upadku i wiesz, że przed chwilą normalnie szedł/stał.
Do pijaków raczej się nie zbliżam i złotóweczki nie dam. :) No ale
oni wyglądają rzeczywiście dość charakterystycznie, zarówno w
pionie jak i w poziomie. :-))
Chociaż człowiek chory na cukrzycę w chwili, gdy jego życie jest
zagrożone, często wygląda i zachowuje się jak zamroczony alkoholem,
niestety.

Pozdrawiam,
Maja