ziola - pamiec

1. Data: 2002-10-15 19:48:04

Temat: ziola - pamiec
Od: "Paveel" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakie ziola/herbatki wplywaja na polepszenie pamieci ?

Krzysiek

2. Data: 2002-10-16 09:24:47

Temat: Re: ziola - pamiec
Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paveel" <c...@c...org> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jakie ziola/herbatki wplywaja na polepszenie pamieci ?
>
> Krzysiek
> witam
>spróbuj wyciagu z miłorzębu czyli ginco biloba do kupienia w
ąptece -nalewka,pobobno orzechy polepszają pamięć EWA

3. Data: 2002-10-16 13:46:49

Od: "marta" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!ja osobiscie wytrabilam dwie butelki vita buerlecithin i naprawde sa
efekty,lepiej mi idzie nauka,jakos lepiej zapamietuje niektore rzeczy.tylko
ze musisz miec na uwadze ze leki roslinne uwydatniaja swoje dzialanie
dopiero po kilku miesiacach ich stosowania.aha jesli chcesz jakies preparaty
ziolowe to mozesz tez sprobowac ginkofar preparat z milorzebu
japonskiego.lub mozesz tez pic nalewke z milorzebu.chcoaiz ona bardziej
poprawia krazenie mozgowe niz wplywa na pamiec ale tez moze ci
pomoc.pozdrawiam i zycze popprawy pamieci.marta

4. Data: 2002-10-23 19:24:51

Temat: Odp: ziola - pamiec
Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marta <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aojqj0$4h5$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> ziolowe to mozesz tez sprobowac ginkofar preparat z milorzebu
> japonskiego.lub mozesz tez pic nalewke z milorzebu.

nie ma badan nad skutecznoscia milorzebu w postaci nalewek sa badania tylko
na suchych wyciagach tak ze nie ma pewnosci ze sa tak samo skuteczne, no i
jest jeszcze Bilobil

chcoaiz ona bardziej
> poprawia krazenie mozgowe niz wplywa na pamiec ale tez moze ci
> pomoc.pozdrawiam i zycze popprawy pamieci.marta

Dwuczasowe pęknięcie śledziony
Re:dr mengele
blagam o pomoc
Skala Karniawskiego