złodziej w klasie

41. Data: 2006-10-15 21:36:09

Temat: Re: złodziej w klasie
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:egu6qj$ibg$...@n...mm.pl,
Nixe <n...@f...pl> napisał(a):
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:egu6hs$8vk$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Można zrobić małą prowokację ;-) Instalujesz kamerę w niewidocznym
> miejscu sali, dziecku dajesz 10 albo lepiej 20 zł i prikaz, że ma się
> tym głośno pochwalić od razu po przyjściu do szkoły. A na przerwie
> koniecznie zostawić w tornistrze w klasie. Wtedy złodziejaszka masz w
> garści :)

Po pierwsze nie mam wolnej kamery - na wypadek jakby mi ktoś miał ją zwinąć
;-)
Po drugie moje dzieck to taka sirota, że pochwaliłoby się, że i owszem, że
kase ma ale jednocześnie pochwaliłoby się, że mamusia dzisiaj kamerę
przyniosła, bo chce coś sfilmować, o kurcze, miałam nie mówić...

pozdrawiam Tatiana
--
Kobieta oddaje się tylko temu, którego nie kocha
/Michał Choromański/

42. Data: 2006-10-15 21:37:03

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:hzd6nadp1w9u.yvmq8253t18x$....@4...net
,
Szerr <s...@g...peel> napisał(a):

> Poczekać koniecznie ;-)

> Siedmiolatki nie są jeszcze tak wyrachowane i cwane. Na złodzieju
> czapka gore. Samo "dochodzenie" jest pewną presją. Jest możliwość, że
> nerwy mu puszczą.
>
> A przynajmniej dostanie sygnał, że szkoła potraktowała problem bardzo
> poważnie i następnym razem może się już nie udać, że istnieje realna
> szansa przyłapania.

Dzięki za porady. Będę gadać na zebraniu. Mam nadzieję, że inni rodzice mnie
poprą, bo to nigdy nie wiadomo...

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość powiększa i upiększa rzeczy,
daje im oddech nieprzemijalności

43. Data: 2006-10-15 21:39:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> wrote in message

> Nie chce mi się z Toba gadać...

to trzeba bylo nie odpisywac chociaz....

iwon(K)a

44. Data: 2006-10-15 21:43:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak zaczną ginąć czapki i rękawiczki, to nie będzie można przynosić
> czapek. Jak zaczną ginąć mazaki, to zakaz przynoszenia mazaków. Za jakiś
> rok trzeba będzie orzychodzić do szkoły gołym - idąc tym tropem.

bezmyslne idac tak, ale myslacym sie to nie zdarzy.

(...)

> Nie sądzę. Takie przyzwolenie powoduje, że złodziej nadal będzie kradł i
> żył w przekonaniu, że to całkiem niezła metoda na życie jest.

czy wobec tego nalezy go publicznie wychlostac? przeciez kare dostanie
(rozmowa, pogorznki itp),
od nauczycielki i rodzicow zapewnie

iwon(K)a

45. Data: 2006-10-15 21:51:55

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:egua1c$a1t$...@n...onet.pl,
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):
> "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> wrote in message

> czy wobec tego nalezy go publicznie wychlostac? przeciez kare dostanie
> (rozmowa, pogorznki itp),
> od nauczycielki i rodzicow zapewnie

Jaką karę? Przeciez Twoim zdaniem zakaz przynoszenia kasy załatwia sprawę na
amen.

pozdrawiam Tatiana
--
Koniom i zakochanym inaczej pachnie siano
/Stanisław Jerzy Lec/

46. Data: 2006-10-15 21:52:41

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:egu9q0$9e0$...@n...onet.pl,
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):
> "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> wrote in message

> to trzeba bylo nie odpisywac chociaz....

Niestety mogłabyś nie zauważyć, że olałam to co piszesz, bo piszesz od
rzeczy. Dlatego uświadomiłam.

pozdrawiam Tatiana
--
Nic, naprawdę nic nie jest warte życia oprócz miłości
/Dietrich Banhoeffer/

47. Data: 2006-10-15 21:54:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaką karę? Przeciez Twoim zdaniem zakaz przynoszenia kasy załatwia sprawę
> na amen.

napisalam jeszcze to:
"powinna powiedziec dzieciom i rodzicom o tym zjasciu i
ew konsekwencjach."

iwon(k)a

48. Data: 2006-10-15 21:54:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety mogłabyś nie zauważyć, że olałam to co piszesz, bo piszesz od
> rzeczy. Dlatego uświadomiłam.

raczej uswiadomilas co innego.....

iwon(K)a

49. Data: 2006-10-15 22:24:17

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Oct 2006 22:41:21 +0200, Szerr napisał(a):

> W ostateczności niech wyjmują wszystkie rzeczy z tornistrów.

Tylko, że ja zrozumiałam, że poszkodowane dziecko odkryło stratę po
lekcjach na świetlicy. Wtedy już nie było jak przejrzeć tornistrów.
--
Elżbieta

50. Data: 2006-10-15 23:18:45

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:145dreatbcsak$.feqspsmr26e7$....@4...n
et,
Elżbieta <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tylko, że ja zrozumiałam, że poszkodowane dziecko odkryło stratę po
> lekcjach na świetlicy. Wtedy już nie było jak przejrzeć tornistrów.

Dokładnie tak było. Ale może profilaktyczne wyjmowanie rzeczy z tornistrów
na koniec każdego dnia załatwiłoby sprawę? chociaż ja nie chciałabym, żeby
mnie tak traktowano, nawet w wieku 7 lat.

pozdrawiam Tatiana
--
Roześmiałem się, i oto jestem rozbrojony
/Alexis Piron/

Trudna rozmowa z rodzicami...
nie wiem czy już było ale czadowe wycinank i;-)
Czy 10 latkowi mozna dać cos na poprawę koncentracji??
muzyka - poradźcie mi coś
Klik uczy ortografii