Re: złuszczona skóra!!!

1. Data: 2004-02-08 20:45:52

Temat: Re: złuszczona skóra!!!
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawsze rano gdy wstaję moja skóra sie łuszczy
> na twarzy i jest okropona uzywam kremu nawilżajacego ale to nie za bardzo
> nie daje

łuszczy się cała twarz, czy tylko niektóre rejony? jeśli tak, to które?
okolice nosa, brwi, wzdłuż linii włosów? czy łuszczeniu towarzyszy
swędzenie, zaczerwienienie?

1. Data: 2004-02-08 20:54:54

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-02-08 21:45, justy wrote :

> łuszczy się cała twarz, czy tylko niektóre rejony? jeśli tak, to
> które? okolice nosa, brwi, wzdłuż linii włosów? czy łuszczeniu
> towarzyszy swędzenie, zaczerwienienie?

a jak wzdłuż linii włosów to co to oznacza? Mi się właśnie tak po Petrole
"zrobiło" :(
smaruję DDML Clinique i mam nadzieję że nie długo przestanie;
czy mam zacząć się bać? bo żadnego swędzenia nie ma

Hitomi

1. Data: 2004-02-08 22:10:22

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hitomi" <h...@-...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> smaruję DDML Clinique i mam nadzieję że nie długo przestanie;
> czy mam zacząć się bać? bo żadnego swędzenia nie ma

Po Pertolach tez tak mialam - uczulenie na nafte najprawdopodobniej. Serie
oddalam kolezance.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-02-08 22:18:38

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-02-08 23:10, Joasia wrote :

> Po Pertolach tez tak mialam - uczulenie na nafte najprawdopodobniej. Serie
> oddalam kolezance.

Dziękuje :)
od razu mi ulżyło...

Hitomi

1. Data: 2004-02-08 22:34:00

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak wzdłuż linii włosów to co to oznacza? Mi się właśnie tak po Petrole
> "zrobiło" :(
to, co wymieniłam to częste objawy łojotokowego zapalenia skóry. ale raczej
po Petrole to rodzaj podrażnienia niż ŁZS

1. Data: 2004-02-09 21:02:58

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-02-08 23:34, justy wrote :
> to, co wymieniłam to częste objawy łojotokowego zapalenia skóry. ale
> raczej po Petrole to rodzaj podrażnienia niż ŁZS

uspokojenie przez 2 osoby to już coś :)
Petrole odstawione (a w zasadzie to się skończyło i po prostu nie ganiam
po mieście za kolejna butelką) i mam nadzieję że wszystko szybko wróci
do normy

dziękuję
Hitomi

1. Data: 2004-02-10 12:01:26

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
Petrole
> to, co wymieniłam to częste objawy łojotokowego zapalenia skóry. ale
raczej
> po Petrole to rodzaj podrażnienia niż ŁZS

Dodam tylko, ze lojotokowe zapalenie skory moze (ale nie musi, wiec bez
przerazenia prosze to czytac:))) sie rozwinac rowniez na podlozu
alergicznym, wiec jak cos podraznia to odstawic i to szybko.
Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2004-02-15 20:07:52

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

From: justy <m...@o...pl>

> to, co wymieniłam to częste objawy łojotokowego zapalenia skóry.

Justyna, a możesz na ŁZS polecić coś poza medykamentami?? Wizyta u
dermatologa już jutro więc wreszcie odżyję, bo jeszcze chwila to chyba bym
się zadrapała na śmierć. Niestety mam to paskudztwo już kilka lat i tylko
zmieniam leki, potem twarz się przyzwyczaja, nowa wizyta, nowe leki itd. W
odstawkę idą w tym czasie wszystkie kosmetyki- kremy, pudry itp. Jednak
czasem to ja też chciałabym się wreszcie napaćkać czymś normalnym, a nie
stale aptecznym mazidłem typu żel metronidazol. Jakiego rodzaju kremy można
stosować?? Co z podkładami, pudrami, cieniami??
Możesz coś doradzić??

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

Krem na noc Minuit Yves Rocher chwale...
Jaka pomadka do ust (wiem, ze bylo...)
Cienie Eveline, Wrocław, ciąg dalszy
O co chodzi z tymi Trollami?
Szybki problem z "worami" pod oczami