co na trądzik ?? pomocy...

1. Data: 2004-02-08 21:49:29

Temat: co na trądzik ?? pomocy...
Od: "Athira" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem perfidny - maxymalnie wredny trądzik..... Kremy, piguły, sposoby "z
apteczki babuni" - nie działają...

Macie może jakieś na to sposoby ?? Proszę, poradźcie coś.........

pozdrawiam - Athira

1. Data: 2004-02-08 21:55:00

Temat: Re: co na trądzik ?? pomocy...
Od: "Kasia" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Athira" <a...@t...pl> napisał w wiadomości > Problem
perfidny - maxymalnie wredny trądzik..... Kremy, piguły, sposoby "z
> apteczki babuni" - nie działają...
>
> Macie może jakieś na to sposoby ?? Proszę, poradźcie coś.........
>
> pozdrawiam - Athira

No coż.. moja mama ostatnio wymyslila zeby amolem w tych najbardziej
podraznionych miejsacach smarowac, ale nie wiem czy to dobry pomysl bo to
przeciez na alkoholu:)

1. Data: 2004-02-08 21:55:45

Od: "Kasia" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> apteczki babuni" - nie działają...
>
> Macie może jakieś na to sposoby ?? Proszę, poradźcie coś.........

Moja mama wymyslila zeby amolem smarowac, ale gwarancji na to nie dam;)

Kasia

1. Data: 2004-02-08 21:57:57

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Athira wrote:

>Problem perfidny - maxymalnie wredny trądzik..... Kremy, piguły, sposoby "z
>apteczki babuni" - nie działają...
>
>Macie może jakieś na to sposoby ?? Proszę, poradźcie coś.........
>
>pozdrawiam - Athira

Preparat "Silicol skin", do dostania w aptece.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-02-08 22:42:11

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zeby amolem w tych najbardziej
> podraznionych miejsacach smarowac
przecież amol nasili podrażnienia jeszcze bardziej...

1. Data: 2004-02-09 09:16:36

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem perfidny - maxymalnie wredny trądzik..... Kremy, piguły, sposoby
"z
> apteczki babuni" - nie działają...

> Macie może jakieś na to sposoby ?? Proszę, poradźcie coś.........

Wybadać dla czego ten trądzik powstaje i leczyć od wewnątrz przyczynę, a
nie od zewnątrz skutki.

Sprawdź u ginekologa endokrynologa poziom hormonów (może trzeba to
wyregulować, może dostaniesz pigułkę ), wyrzuć z diety produkty
wyskoprzetwożone, słodycze, białe pieczywo, używki typu herbata , kawa,
kakao, może poproś kogoś, albo idź do dietetyka z dokładną rozpiską tego co
jesz (przynajmniej z tygodnia) niech policzy ile zjadasz białka a ile
powinnaś go zjadać - często trądzik jest objawem nadmiernej ilości zjadanego
białka (sery, mleko, jaja, mięso - to daje dużo większe ilości niż
potrzebujesz i wcale nie jest korzystne).
Pij codziennie zioła - zamiast herbaty parz sobie bratek trójbarwny.

No i niestety nie oczekuj natychmiastowej poprawy to wszystko potrwa,
czasami trzeba poczekać na wymiene efekty i kilka miesięcy.

Sowa

1. Data: 2004-02-10 20:13:58

Od: <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie, wyprobuj koniecznie "silicol skin". Maseczka na bazie krzemu,
doskonale absorbuje wszelkie zanieczyszczenia skory, rewelacyjnie oczyszcza
pory, zapobiega powstawaniu wypryskow. Przy systematycznym stosowaniu, nawej
juz po kilku uzyciach zauwazysz roznice.

Wyprobowalam ogromna ilosc i b. drogich i tych zalecanych przez dermatologa
tanszych preparatow i kosmetykow... Kazdy z nich mial pewna skutecznosc, ale
silicol skin pobil wszystkie na glowe - przynajmniej w moim wypadku, cera
tak sie zmienila na korzysc, ze nawet moje otoczenie zwrocilo na to uwage
;-)

Pzdr.
Ula

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> Preparat "Silicol skin", do dostania w aptece.
> UlaK
>
> --
> e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
> http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

Re: złuszczona skóra!!!
Krem na noc Minuit Yves Rocher chwale...
Jaka pomadka do ust (wiem, ze bylo...)
Cienie Eveline, Wrocław, ciąg dalszy
O co chodzi z tymi Trollami?