Re: jaki zapach

1. Data: 2004-02-09 08:18:38

Temat: Re: jaki zapach
Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwonka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c06g1j$hvn$1@news.onet.pl...
> dokladnie taka sama rekacja na intensywne zapachy). Moze ktos zna jakies
> perfumy o "delikatnym" zapachu?

Ming Shu - Yves Rocher
Sa tak slabe/delikatne ze ja ich w ogole nie czuje

m.

1. Data: 2004-02-10 19:59:20

Od: klaudia <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mag. napisał:

> Ming Shu - Yves Rocher
> Sa tak slabe/delikatne ze ja ich w ogole nie czuje

bo Yves Rocher ma raczej delikatne zapachy, polecam tez wody o zapachu
bzu lub gardenii z serii Pur Desir, sa na prawde delikatne i takie na
prawde jak bez czy gardenia :)
tak sobie mysle ze fajnie by bylo jakby zroblili cos co pachnie jak
frezja :)

klaudia

1. Data: 2004-02-11 09:50:52

Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klaudia" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> bo Yves Rocher ma raczej delikatne zapachy, polecam tez wody o zapachu
> bzu lub gardenii z serii Pur Desir, sa na prawde delikatne i takie na
> prawde jak bez czy gardenia :)

Nie zgadzam sie.
Mam wode bzowa i mam jeszcze 2 inne YR i o ile kazda jest inna to o zadnej
nie mozna powiedziec ze delikatna.
Nawet bez przy psiukaniu wrecz zatyka i pachnie sie nim na kilometr.
dla kogos kogo mdli przy psiukaniu zdecydowanie nie polecam, nie radze tez
uzywac w niewielkich lazienkach (ja sie zazwyczaj krztusze).

m.

co na trądzik ?? pomocy...
Re: złuszczona skóra!!!
Krem na noc Minuit Yves Rocher chwale...
Jaka pomadka do ust (wiem, ze bylo...)
Cienie Eveline, Wrocław, ciąg dalszy