Re: zmarszczki u 25latki

Data: 2003-06-26 19:21:09
Temat: Re: zmarszczki u 25latki
Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl>

Użytkownik "loczek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bdcc1a$i5g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Przekroczyłam ten próg gdzie skóra rozpoczyna proces starzenia i
obserwujac
> siebie wydaje mi sie ze pod oczami mam juz dosć głebokie zmarszczki.
> Do tej pory nie zwracałam na to uwagi, ale teraz w pewnym wieku....

Powinnaś zmniejszyć częstotliwość odświeżania monitora przed którym
siedzisz, zmiejszyć czcionkę, zwiększyć jasność, zmniejszyć kontrast. Po pół
roku przestaniesz dostrzegać jakiekolwiek zmarszczki.

> Skórę pod oczami mam wrazliwą i bardzo sucha.

Nie wiem jak krem, ale pomoże napewno "Lassie wróć", "Opowieść wigilijna",
"Tańcząc w ciemnościach" lub "Godziny".

PA