Re: zmarszczki u 25latki

Data: 2003-06-27 06:13:03
Temat: Re: zmarszczki u 25latki
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak)

Dnia 26-06-2003 o godz. 15:48 Dunia napisał(a):
Moja mama uzywala tylko kremow nawilzajacych do 40-stki
> ;) i dopiero wtedy pokazaly sie jakies zmarszczki. A i teraz w
wieku 60 lat ma
> ich niewiele :)

Szczesciara :)

> Moglabys napisac, co to byl za kosmetyk ? Dla informacji.

Niestety nie pamietam :(

Mam nadzieje, ze kiedys nie pozaluje, ze sie
nie "zabezpieczylam" przed zmarszczkami.
A moze uzywajac prostych kosmetykow nie chce dopuscic do siebie
mysli, ze sie starzeje ;)

kinga

HIT SEZONU! Premiera w Polsce! RECK POLICE - replika szwajcarskiego pistoletu SIG
SAUER.
Super cena! < http://pasaz.wp.pl/app/vppp.po?s=2413&p=25588>

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda