Re: zmowa milczenia

Data: 2009-01-11 20:05:04
Temat: Re: zmowa milczenia
Od: a...@r...net

On 11 Sty, 17:44, JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Cudze chwalicie swego nie znacie?
> "Dawno tak baba rzekla, co daléj, to gorzéj. - Baba lecąc se wschodu
> wołała: Co daléj, to gorzéj."http://www.zeno.org/Wander-1867/A/Lange
> pozdr. Jerzy

Witam,

Dirko, Bea, dziękuję. To było bardzo miłe!

Jeśli chodzi o wielkość ogrodu, to należy do tych średnich - 22ary. Za
mały na to, co chciałabym w nim mieć i prawie za duży na to, czemu
jestem w stanie podołać. Łopata została wbita w trawiasty nieużytek w
1996 roku.

Kiedyś założyłam sobie, że zmiany w ogrodzie będę pokazywać co 5 lat.
Tak, aby nie zarzucić zdjęciami i przy okazji nie zanudzić. Zdjęć jest
przecież bardzo dużo, choć nie pokazują całego ogrodu.
Na starcie mojej strony dostałam radę -"zdjęcia to nie wszystko,
przydałaby się też garść informacji".
Zatem w miarę wolnego czasu i moich możliwości, przygotowuję materiały
i zamierzam je umieścić na stronie. Tak jest np. w prezentacjach
storczyków. Teraz pora podgonić część ogrodową. Na pewno tam pojawią
się jakieś nowsze ujęcia, choć może ich być niewiele.

Jeśli dwa ostatnie wpisy, to miał być doping do pokazania nowszego
oblicza ogrodu, to chyba powinnam odebrać go, jako ciekawy i zabawny.
Jeśli intencje były inne, to autorzy będą musieli poćwiczyć cnotę
cierpliwości i za jakiś czas dowiedzą się, czy im dalej to
gorzej... :-)))
"Cudze chwalicie swego nie znacie?"
Tak, skupienie się na własnym ogrodzie, z pewnością wyjdzie mu na
dobre!

Ciepło pozdrawiam,
Anna