Re: zmywarka bosch 30E05EU -czy warto?

From: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zmywarka bosch 30E05EU -czy warto?
Date: Mon, 15 Jan 2007 08:13:04 +0000 (UTC)

On 14 Jan 2007 02:33:23 -0800 _kszych_ wrote:

> Czy kto ma to ustrojstwo?

Mam 33E05EU http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=351

> W mediamarkt jest po 999 zł.. niema wszystkich bajerów, tylko trzy
> programy przy 1 temperaturze, nie oszczędza wody.. al tak naprawdę to
> chyba to wszystko niepotrzebne, rodzice od dobrych kilku lat używają
> whirlpoola z bajerami i tylko dwa programy używają.. a bocsh słuszna
> firma chyba? mam pralkę i lodówke i są ok. Warto oszczędzić czy
> dołożyć tysiaka i kupić jakiś nowoczesny model?

Kupując zmywarkę wyszedłem z założenia, że lepiej porządna marka, nawet
kosztem funkcji, które i tak są często nieużywane, a sprawiają, że ma się
co psuć. No i na razie nia mam powodów do marudzenia, program 65st sprawia
się znakomicie, zawsze wszystko czyste i błyszczące wyjmuję, a pozwalam
sobie na używanie tabletek Domol z Rossmanna nawet. Co do wad, to zapewne
jej głośność, długi program i być może brak jakiegoś programu do szybkiego
przepłukania lekko zakurzonych od stania w szafce naczyń.

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org