zmywarka i dziwny kolor szklanek

11. Data: 2009-09-03 08:59:36

Temat: Re: zmywarka i dziwny kolor szklanek
Od: Tadek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druid29 pisze:

> Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> A może coś blokuje przepływ wody? Sprawdź dysze obrotowe i pompę.
> Ja u siebie znalazłem resztki skorupek z jaj i kawałeczek folii, które
> blokując wodę dawały podobny efekt na szkle. Po ich usunięciu znowu
> wszytko się błyszczy.
>
> Pozdrawiam,
> Druid29
resztek nie ma jest tylko dziwny kolor szkła ale nie na wszystkich
naczyniach szklanych sa to tylko wybrane np, szklanki z ikea pomimo że
pisze na nich ze sie nadają do zmywarki dodatkowo szklanki dodawane do
alkocholi takie reklamowe te tez sie robia białe po kilku myciach. Myśle
że to wina szkła, bo inne np kieliszki sa cały czas idealne.

12. Data: 2009-09-03 08:59:51

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadek pisze:

> używam tabletek i nabłyszczacza

Używam wyłącznie tabletek kilkuskładnikowych, bez dodatkowych środków.
zawsze jest wymyte idealnie. Zmywarka to Bosch, model sprzed kilku lat.
--
Basia

13. Data: 2009-09-03 10:13:22

Od: "Cecylia" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam ten sam problem. Dotyczy to tylko szklanek, które straciły blask. Są
matowe. Zauważyłam, że ten mat jest tylko po zewnętrznej stronie
szklanki-można wyczuć ręką, że nie ma tej śliskości. żauważyłam też to, że
to nie jest matowa cała szklanka równo, lecz ten mat robi się w takie
regularne półkola. Wyrzuciłam już jedne szklanki i na drugich robi się to
samo. Zmywałam w 65 stop., a teraz zmieniłam na 45. Używam wszystkie środki
zgodnie z instr.(nie będę wymieniać jakie. bo szkoda czasu). Ja uważam, że
to chyba robi się (wypala) od temperatury.
Pozdr. Ck

14. Data: 2009-09-03 14:57:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba normalnie, tak mi sie wydaje, sół jest nabłyszczacz daje zawsze do
> kazdego mycia. temperatura na 45C

A jak suszysz naczynia po wszystkim?

15. Data: 2009-09-03 14:59:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cecylia" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środki zgodnie z instr.(nie będę wymieniać jakie. bo szkoda czasu). Ja
> uważam, że to chyba robi się (wypala) od temperatury.

Odpowiadaj pod cytatem.

Od temperatury to musialabys miec plastikowe kubeczki a nie szklanki.

16. Data: 2009-09-04 11:47:53

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ten biały nalot ze szklanek schodzi od szorstkiej gąbki, raz na jakiś czas poświęc
się i doszoruj szklanki ręcznie w zlewozmywaku.
Gorzej z tęczowym nalotem na Arcorocu.
JaC

-----

17. Data: 2009-09-04 12:11:55

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i płynu. Macie też coś takiego? albo poradźcie co robić? bo nie
> wyobrażam sobie aby co miesiąc kupować komplet szklanek

Czasem sól się zbryli w zmywarce i zmywarka przy myciu jej nie pobiera. Trzeba
otworzyć zasobnik z solą i zamieszać sól np. trzonkiem łyżki, zeby
się "ruszyła".

Justyna

18. Data: 2009-09-08 14:54:44

Od: "JerzyR" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mlecznego koloru, i nie są to szklanki tylko od jednego producenta,

kolega tak miał po tabletkach z LIDLa....

Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?
GNIAZDA SCIENNE...
buty skórzane
Da się naprawić lodówkę?
lodowka elektrolux ENB3840 - prosba o pomoc lub rade