Re: zmywarka raz jescze

From: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zmywarka raz jescze
Date: Wed, 26 Feb 2003 15:28:42 +0100

Joanna wrote:

> Do tej pory sotowalam tylko tabletki i sa rewelacyjne. Zastanowil mnie
> jednak ten proszek, o ktorym wspomniales. Czy ten proszek tez jest na
> zasadzie 3 w 1? Znaczy sie ma w sobie zarowno sol i nablyszczacz?

nie, proszek jest "1 w 1" ;-) Ale nawet przy koniecznosci kupowania
wszystkich trzech materialow oddzielnie wychodzi duzo taniej, pozatym ma ta
wielka zalete, ze moge sypac proszku tyle ile uwazam za stosowne (male
zmywanie, niemal czyste naczynia - troche proszku, duze/brudne - full).

Druga rzecz: jakos nie przemawia do mnie ta tabletka 3 w 1 - nablyszczacz
klasyczny jest dodawany do ostatniego plukania w czasie, kiedy po
rozpuszczonej tabletce nie ma ani sladu. Podobnie sol nie bierze udzialu w
zmywaniu, a regeneruje zmiekczacz wody - jaki sens ma zawartosc jednego i
drugiego w tabletce do zmywarki, ktora sie rozpuszcza w czasie "prania"
zasadniczego i potem splywa w kanal????

J.