Re: zmywarka raz jescze

1. Data: 2003-02-26 09:45:49

Temat: Re: zmywarka raz jescze
Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> grzalke)? Czy przyspieszy to cykl programu? I czy jest jakas roznica duza
> miedzy tanimi proszkami typu The Best albo Tesco czy lepiej cos firmoweo

Na razie stosowałem wyłącznie Calgonit w postaci tabletek i proszku, efekty
takie same ale proszek jest ok 2 razy tańszy.

Pozdrawiam Marek.

1. Data: 2003-02-26 14:18:48

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> wrote in message

> Na razie stosowałem wyłącznie Calgonit w postaci tabletek i proszku,
efekty
> takie same ale proszek jest ok 2 razy tańszy.

Do tej pory sotowalam tylko tabletki i sa rewelacyjne. Zastanowil mnie
jednak ten proszek, o ktorym wspomniales. Czy ten proszek tez jest na
zasadzie 3 w 1? Znaczy sie ma w sobie zarowno sol i nablyszczacz?

Joanna

1. Data: 2003-02-26 14:28:42

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> Do tej pory sotowalam tylko tabletki i sa rewelacyjne. Zastanowil mnie
> jednak ten proszek, o ktorym wspomniales. Czy ten proszek tez jest na
> zasadzie 3 w 1? Znaczy sie ma w sobie zarowno sol i nablyszczacz?

nie, proszek jest "1 w 1" ;-) Ale nawet przy koniecznosci kupowania
wszystkich trzech materialow oddzielnie wychodzi duzo taniej, pozatym ma ta
wielka zalete, ze moge sypac proszku tyle ile uwazam za stosowne (male
zmywanie, niemal czyste naczynia - troche proszku, duze/brudne - full).

Druga rzecz: jakos nie przemawia do mnie ta tabletka 3 w 1 - nablyszczacz
klasyczny jest dodawany do ostatniego plukania w czasie, kiedy po
rozpuszczonej tabletce nie ma ani sladu. Podobnie sol nie bierze udzialu w
zmywaniu, a regeneruje zmiekczacz wody - jaki sens ma zawartosc jednego i
drugiego w tabletce do zmywarki, ktora sie rozpuszcza w czasie "prania"
zasadniczego i potem splywa w kanal????

J.

1. Data: 2003-02-26 15:53:07

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
- jaki sens ma zawartosc jednego i
> drugiego w tabletce do zmywarki, ktora sie rozpuszcza w czasie "prania"
> zasadniczego i potem splywa w kanal????

Hm.. wiesz nad sensem to sie nigdy nie zastanawialam bo wszystko po myciu
wychodzilo lsniaco czyste. Jednak proszek skoro jest tanszy a wlasciwosci
myjace ma identyczne jak tabletki to jest godny uwagi.

Joanna

1. Data: 2003-02-26 23:22:38

Od: "Neo" <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiec zdecydowalem w moim nowym cudenku (Zanussi DWS-4704)zastsowac wariant z
goraca woda i jak narazie wszystko wychodzi z niej czyste jak lza.Choc
wyslalem maila do mojego serwisu agdom.pl i o to tresc:
NIESTETY NIE WOLNO PODŁĄCZYC TEJ ZMYWARKI DO CIEPŁEJ WODY I NIE PROPONUJE
TEGO ROBIC, PONIEWAZ ZMYWARKA MOŻE SIE USZKODZIC.POZDRAWIAM TOMASZ MICIŃSKI

i tu jest konflikt bo w instrukcji jak czarno na bialym napisane jest ze
moge ciepla jak i zimna podlaczyc wiec juz nie wiem komu ufac czlowiekowi
czy instrukcji :).
Mam jescze pytanko czy ten moj model to jakis 5 letni czy raczej nowy bo nie
moge znalesc zadnych ciekawych danych na ten temat a chcialbym sie
dowiedziec czy mi w MediaMarkt nie wcisneli staroci a i moze ktos mi powie
czy cena 999 zl jest warta tego sprzetu z 2 letnia gwarancja.
Pozdrawiam
Marcin Reniec

Re: tv 4:3 a 16:9
Książeczki mieszkaniowe(zmiana przepisów?)
skurczony sweter
Fronty do kuchni
Szyby kabiny prysznicowej