Re: znaczenie wzrostu

Data: 2001-02-16 09:33:41
Temat: Re: znaczenie wzrostu
Od: n...@p...ninka.net

"Eva" <e...@p...onet.pl> writes:

> Tak, "czasem" ona sama;) - znam te sprawy z obserwacji, nie z autopsji:),
> i widze, ze same kobiety czuja sie glupio z nizszymi facetami
> i to niezaleznie od uczuc, jakimi ich darza.

No popatrz, to ja widocznie jakis mutant przeklety jestem, bo nie dosc
ze moj maz ode mnie nizszy to jeszcze nie mam problemow ja (ani on) i
chodze w butach na obcasach jak mam na to ochote.

> Wiekszosc kobiet nie chce w gruncie rzeczy byc "mamuska"
> dla swojego faceta, a to niestety "na oko" tak wyglada.

Na oko chlop umarl w szpitalu a babcie blokowe oceniaja stosunki w
zwiazku miedzy dwojgiem ludzi.
Trzymaj sie tego a niezle w zyciu wyjdziesz ;)

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net