Re: znikam :-)

Data: 2001-07-31 21:55:37
Temat: Re: znikam :-)
Od: "JC" <J...@t...de>

"Leszek Kraskowski" <L...@r...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:3B5604D4.57230D19@rp.pl...

> Zazdroszcze. Mnie, niestety Wieczerzaki i inne ministry Szyszki
> spadajace itp. uniemozliwiaja wyjazd do Ustronia.
> LK

/.../

Wielu pytało o Pana w Ustroniu, Panie Leszku.
Miło byłoby poczytać i w "Rzepie" jak to ON mimo
"dziury" budżetowej, wyborów za pasem, starają się
zmienić swoje życie przygotowawszy tematykę U2001.

Proszę "...Wieczerzakom i innym ministrom Szyszkom
spadajacym.." przekazać, że w naszym kraju potrzebna
jest ustawa

PRAWO OSOB NIEPELNOSPRAWNYCH.

Skoro Pana nie puścili do nas, to niech się tym zajmą
ich koledzy z władzy ustawodawczej;-)

pozdr. - Józek