znów homoseksualizm

191. Data: 2015-06-13 02:11:24

Temat: Re: znów homoseksualizm
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-06-13 o 01:51, Penetrator pisze:
> U nas nawet kubuś puchatek obraża bo chodzi bez majtek, z czego śmiały się media w
całej europie. A faceci uważają pójście do gabinetu kosmetycznego za objaw
homoseksualizmu, a co dopiero 200 zł na depilacje intymną gdzie jak baba to facet nie
wie co z kutasem zrobić, a jak facet to ucieka bo go facet tam dotyka, to już
zostanie pedałem na zawsze. Dlatego kobiety co wyjechały i wróciły uważają polaków za
brudasów i z przerażeniem patrzą jak debilstwo ogłasza, że przed zapłodnieniem
dokonała aborcji pigułką po. Tu się nawet odechciewa nago po ulicach paradować, bo tu
masz się biczować i zaniedbywać i syfilisa rozprowadzać.
podchodzac do tego racjonalnie i majac na wzgledzie, ze choroby
weneryczne sa jadna z niewielu uznanych za spoleczne, przy okazji
leczenia tychze za calkowita darmoche (niech mnie ktos poprawi jesli sie
myle i cos sie zmienilo) mozna by przy okazji syfilisu podleczyc cos
jeszcze przy odrobinie sprytu i tez nie placic

--
gazebo

U nas syfilis ulicami się przewraca, kiedyś była higiena intymna a teraz piętnowanie
zabezpieczeń, to ludzie zaniedbują, więc syfa łapią, że w sejmie można powiesić
symbol syfa jak godło polski. Jak tu nawet pachy jak masz ogolone to podejrzenia
wzbudzasz jako facet bo kobiety już mniej.

192. Data: 2015-06-13 02:33:06

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 02:11, Penetrator pisze:
> [...]
powiesić symbol syfa jak godło polski. Jak tu nawet pachy jak masz ogolone to
podejrzenia wzbudzasz jako facet bo kobiety już mniej.
z tym goleniem to sam juz nie wiem, kiedys moj fajny kumpel (skadinad
swiatly :) w innych sprawach) wzdragal sie na mysl, ze dziewczyna woli
faceta ogolonego, klata itp., to ze 15 lat temu bylo jak gadalismy, mnie
wtedy do lba przyszli plywacy walczacy o tysieczne sekundy, co niby
mieliby zrobic zeby im po zawodach odrastaly wlosy do wieczora? ja sie
akurat na piersiach nie gole, na mordzie tez raczej rzadko, no ale,
ostatnio pewna dziewczyna powiedziala mi, ze nie jest przyzwyczajona do
wlosow na piersiach u faceta, czyli co? - zapytalem, zdejmij koszulke a
powiem ci kim jestem? to w sumie nie wiem, jak teraz nie ogole albo nie
wywoskuje na miekko to mnie dziewczyna z lozka wyrzuci? mam sie pytac
przed co preferuje? nie sadzisz, ze to jakis pierdolec opanowal ludzi z
tym wtrynianiem sie we wszystko - teraz w golenie? mnie nie przeszkadza,
dla zabawy czy przyjemnosci czasem sobie przyfarbuje wlosy o ile akurat
lysy nie jestem to moge sobie i na jajkach serduszko wyciac, tylko, ze
to moja i tylko wylacznie moja sprawa a nie temat kurwa mac do prasy czy
zajec terapeutycznych psychologow, nie chca sie golic? - niech sie nie
gola, chca? - niech sie gola, chuj mi do tego i komus do mnie, a jak
bedzie chciala i sprawi nam to radoche to sobie wygole, a co!

--
gazebo

193. Data: 2015-06-13 02:43:46

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 01:20, gazebo pisze:

> to na jakiej podstawie ty sie w ogole produkujesz na tematy, o ktorych
> nie masz zielonego pojecia?

> prosze, jest pozno, mnie glupota (jest wynikiem wielu okolicznosci) nie
> obraza ale zaczynasz przesadzac zamiast dac sobie dupie siana

a tak jak juz rano zaczniesz myslec to moze sobie uswiadomisz, ze
ruchanie przy uzyciu wspomnianej pasty wymagalo planowania i myslenia

--
gazebo

194. Data: 2015-06-13 08:02:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 01:20, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

I jak się czujesz z tym olśnieniem?

195. Data: 2015-06-13 08:58:03

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 08:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-13 01:20, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

> I jak się czujesz z tym olśnieniem?

nie wiem czy wrodzony upor czy odmiana masochizmu mnie dotknela

--
gazebo

196. Data: 2015-06-13 09:21:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 08:58, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

Będziesz musiał z tym żyć, cóż...

197. Data: 2015-06-13 09:27:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-12 o 23:07, gazebo pisze:

> niw pojde teraz spac, na pewno nie

No i nie poszedłeś. Ale towarzystwo na szczęście miałeś zapewnio...
zabezpieczone, jak widzę. ;)

Ewa

198. Data: 2015-06-13 12:47:38

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-06-12 o 23:07, gazebo pisze:
- pokaż cytowany tekst -
No i nie poszedłeś. Ale towarzystwo na szczęście miałeś zapewnio...
zabezpieczone, jak widzę. ;)

Ewa

E tam ja mu specjalnie faceta wrzucam , któremu baba z łona włosy wyrywa a ten wyje w
niebogłosy, takie poświęcenie, a temu you tube nie działa i gadaj z zacofańcem.;)

199. Data: 2015-06-13 16:11:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 01:20:59 +0200, gazebo napisał(a):

> to na jakiej podstawie ty sie w ogole produkujesz na tematy, o ktorych
> nie masz zielonego pojecia?

Jest cała tęcza kolorów pojęcia oprócz zielonego :->

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

200. Data: 2015-06-13 16:14:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 01:34:24 +0200, gazebo napisał(a):

> no ciebie jakos nie zjedli jak sobie powolgowales :)))) ale te dwie
> laski w toplessie Straz Miejska zwinela, ponoc ktos sobie nie zyczyl
> widoku piersi na plazy, trzeba zrobic jak w USA, na odbyt przykleic
> kwiatek i juz mozna gola dupe wypinac

Podobno można tam też żarówkę wsadzić :->

tube, ale jak sobie namieszałeś tak masz.

> bo sobie moj kochany Nago Biegajacy tego nie zycze, panial? jeszcze by
> tego brakowalo zeby mi sie pietnascie kont zsynchronizowalo

Podziwu godna głupota ludzi, co sobie synchro robią - nawet z kontem w
banku, przez kompa 3-|

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Nawracają
INFOmanipulacja wyb(i)orcza!
Bronia pamięci żałosny rapsod.
A może jeszcze wcześniej :-)
Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow