znów homoseksualizm

1. Data: 2015-05-26 08:52:57

Temat: znów homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie to oczywiste:
http://www.pch24.pl/badania-nad-bliznietami-dowodza-
-iz-homoseksualizm-nie-ma-uwarunkowan-genetycznych,3
5955,i.html

--

Chiron

2. Data: 2015-05-26 10:28:35

Temat: Re: znów homoseksualizm
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 08:52, Chiron pisze:
> Dla mnie to oczywiste:
gdyby to byla prawda to bylby to tylko kolejny argument za
pozostawieniem ludzi w spokoju, czy ja ci bronie wychowywac dzieci
podlug katolicyzmu? albo pracy w przedszkolu czy ogolnie z dziecmi? a
moze chcesz azeby wolnosc wyznania/swiatopogladu wykreslic z prawodawstwa?

--
gazebo

3. Data: 2015-05-26 11:55:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości
> [...]
> albo pracy w przedszkolu czy ogolnie z dziecmi? a moze chcesz azeby
> wolnosc wyznania/swiatopogladu wykreslic z prawodawstwa?

Widzisz, ta tak zwana "wolność wyznania" w praktyce oznacza, że możesz sobie
być kim chcesz- tylko nie katolikiem

--

Chiron

4. Data: 2015-05-26 12:50:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 11:55, Chiron pisze:

> Widzisz, ta tak zwana "wolność wyznania" w praktyce oznacza, że możesz
> sobie być kim chcesz- tylko nie katolikiem

Masz jakieś kłopoty z tego tytułu? Ja nie.

Ewa

5. Data: 2015-05-26 12:53:11

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz, ta tak zwana "wolność wyznania" w praktyce oznacza, że możesz
> sobie być kim chcesz- tylko nie katolikiem

przyjebales teraz jak lysy grzywka o beton

--
gazebo

6. Data: 2015-05-26 12:58:10

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 12:53, gazebo pisze:

> przyjebales teraz jak lysy grzywka o beton

kuzwa, biorac pod uwage ilosc 'zla' w rodzinach hetero to ja sie
zastanowie nad wprowadzeniem zasad surowszych nizli ma to miejsce przy
adopcji w kwestii zawierania malzenstw hetero?

--
gazebo

7. Data: 2015-05-26 14:00:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości
>
> Widzisz, ta tak zwana "wolność wyznania" w praktyce oznacza, że możesz
> sobie być kim chcesz- tylko nie katolikiem

Możesz sobie być, tylko nie próbuj narzucać innym swojego światopoglądu
zwłaszcza wtedy, gdy uznają go za mało atrakcyjny. A w wolnej konkurencji
katolicyzm przegrywa, bo jest mało atrakcyjny. Buddyzm potrafi się
reklamować sztukami walki i zenem, hinduizm jogą, judaizm gematrią i
sztukami pokrewnymi, hermetyzm alchemią, rodzimowierstwo orgiastycznymi
świętami i czarostwami, a co jest sztandarowym popularnym produktem świeckim
katolicyzmu? Wymyślcie jakąś sensowną praxis, to i przyciągniecie ludzi do
swojej religii. Proste.

--
????
???

8. Data: 2015-05-26 14:28:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości
>
> Widzisz, ta tak zwana "wolność wyznania" w praktyce oznacza, że możesz
> sobie być kim chcesz- tylko nie katolikiem

Bo widzisz, droga do zbawienia jest trudna i usiana przeszkodami. A Ty byś
chciał żeby było łatwo i przyjemnie, takiego zbawienia metodą in-vitro
oczekujesz ;)

Dębska

9. Data: 2015-05-26 15:07:07

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 14:00, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> katolicyzmu? Wymyślcie jakąś sensowną praxis, to i przyciągniecie ludzi do

zabraklo ci slowa harmonia :)

--
gazebo

10. Data: 2015-05-26 15:10:30

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 12:50, FEniks pisze:

> Masz jakieś kłopoty z tego tytułu? Ja nie.
>
> Ewa

na klopoty Bendarski

--
gazebo

Nawracają
INFOmanipulacja wyb(i)orcza!
Bronia pamięci żałosny rapsod.
A może jeszcze wcześniej :-)
Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow