znów homoseksualizm

271. Data: 2015-06-15 22:41:02

Temat: Re: znów homoseksualizm
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

XL http://tiny.pl/gqpzr

272. Data: 2015-06-15 22:48:28

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 22:41, Ikselka pisze:

> "jak przestanie traktowac to miejsce jako sposob przekonania do swoich
> racji"

'uczynicie' pipo, literowki juz nie w modzie?

--
gazebo

273. Data: 2015-06-15 23:02:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 22:48:28 +0200, gazebo napisał(a):

> 'uczynicie' pipo, literowki juz nie w modzie?

Zdanie złożone podrzędnie - jako całość - dupku.
--

XL http://tiny.pl/gqpzr

274. Data: 2015-06-15 23:15:55

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 23:02, Ikselka pisze:

> Zdanie złożone podrzędnie - jako całość - dupku.

ave ja

--
gazebo

275. Data: 2015-06-15 23:30:29

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak przestanie traktowac to miejsce jako sposob przekonania do swoich
> racji to juz uczynicie krok w dobrym kierunku, a na razie...

Gdzie _ja_ kogokolwiek przekonuję do swoich racji, kłamco? Konkrety proszę.

M.

276. Data: 2015-06-15 23:32:12

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 22:10:45 +0200, gazebo napisał(a):

> a po polsku?

'Ja go zaczepiam? Ogarnij się.'
A teraz Ty po hiszpańsku.

M.

277. Data: 2015-06-15 23:45:07

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 23:30, Fragi pisze:

> Gdzie _ja_ kogokolwiek przekonuję do swoich racji, kłamco? Konkrety proszę.

placisz mi za archiwizacje? nie? to spadaj

--
gazebo

278. Data: 2015-06-15 23:46:37

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 23:32, Fragi pisze:

> 'Ja go zaczepiam? Ogarnij się.'
> A teraz Ty po hiszpańsku.

na chuj wymienilas go w poscie do mnie? mam ci tlumaczyc od poczatku?
zapomnij

--
gazebo

279. Data: 2015-06-16 00:03:57

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 23:46:37 +0200, gazebo napisał(a):

> na chuj wymienilas go w poscie do mnie?

"Bowiem wiedzy powszechnie znanej nie ma potrzeby szerzyć. Poniał?
PS No chyba, ze w podstawówce, ale o tym to sobie z globem pogadaj."

Jak masz problem z powiązaniem wiedzy powszechnie znanej z podstawówką, a
podstawówki z globem, to jest to tylko Twój problem.

> mam ci tlumaczyc od poczatku?
> zapomnij

Co Ty w ogóle możesz tłumaczyć, skoro Ty nic nie rozumiesz, a i wiesz
niewiele.

M.

280. Data: 2015-06-16 00:10:06

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2015 00:03, Fragi pisze:

> [...]
>
> Jak masz problem z powiązaniem wiedzy powszechnie znanej z podstawówką, a
> podstawówki z globem, to jest to tylko Twój problem.

to nie problem zauwazyc, ze znowu jedziesz po globie w kwestii
podstawowki jak wczesniej przed PLONKiem

> Co Ty w ogóle możesz tłumaczyć, skoro Ty nic nie rozumiesz, a i wiesz
> niewiele.

i tak trzymaj i duza rosnij, a jak cie juz pierdolnie znak drogowy to
sie nie dziw dlaczego ludzie krzyczeli uwazaj
--
gazebo

Nawracają
INFOmanipulacja wyb(i)orcza!
Bronia pamięci żałosny rapsod.
A może jeszcze wcześniej :-)
Dla czosnkofilów i czosnkofobów - nie dla PiSofilow (PiSofili?) i PiSofobow