zupa cebulowa z karmelem-prosba o przepis

1. Data: 2003-02-24 20:45:40

Temat: zupa cebulowa z karmelem-prosba o przepis
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest w Krakowie restauracja/bar(Polakowski) w ktorej podaja zupe cebulowa z
karmelem. Jest ona tak cudna ze bardzo chcialabym ja ugotowac w domu. Czy
macie moze przepis na cos takiego? A jesli nie to jak do tego sie zabrac?
Zupa ma dosc duzo cebuli w sobie (jadlam tez w innych miejscach i tam tyle
jej nie plywalo), i jest taka leciutko slodkawa ale absolunie nie na slodko.
Podawana jest z grzankami.
Baaaaaardzo prosze o wszelkie sugestie. nigdy nie gotowalam zadnej zupy
cebulowej.

Kropelka

1. Data: 2003-02-24 21:05:17

Temat: Re: zupa cebulowa z karmelem-prosba o przepis
Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> wrote in message
> [...]
slodko.
> Podawana jest z grzankami.
> Baaaaaardzo prosze o wszelkie sugestie. nigdy nie gotowalam zadnej zupy

Polecam watek z roku bodajze 1999 ale sa tam przepisy takich znakomitosci
jak Paul Urstein i Wladyslaw Los
Pozdrowienia
Bask

http://groups.google.com/groups?q=zupa+cebulowa+grou
p:pl.rec.kuchnia&hl=pl&l
r=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=19991105083639521308%40pa2
12.warszawa.ppp.tpnet.pl
&rnum=2

1. Data: 2003-02-24 21:12:29

Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bask" <f...@w...pl> wrote in message

> jak Paul Urstein i Wladyslaw Los
> Pozdrowienia
> Bask
Przepraszam, podalem bledny link. Wlasciwy to ten nizej
Jeszcze raz pozdrawiam

1. Data: 2003-02-24 21:18:51

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie jest ten bar ??
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-02-24 21:35:14

Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bask" <f...@w...pl> wrote in message

> [...]
http://groups.google.com/groups?q=zupa+cebulowa+grou
p:pl.rec.kuchnia&hl=pl&l

r=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=19991105083639521308%40pa2

Obawiam sie, ze nie wyszlo mi z tymi linkami. Proponuje wejdz do archiwum
grupy
http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
up:pl.rec.kuchnia
i wrzuc "zupa cebulowa"
Bedzie kilka ciekawych przepisow. Ja polecam rozwin watek " Alpejskie
przysmaki"
Pozdrowienia
Bask

1. Data: 2003-02-24 22:34:21

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> gdzie jest ten bar ??

Na ul Miodowej. Zaraz na poczatku od strony starowislnej. Zreszta duzo
fajnych rzeczy tam jest. To jest taka restauracja starego typu i potrawy
kojarza mi sie z jedzonkiem z poczatku wieku:-) Mniam

Kropelka

> Pozdrawiam
> K.

[p] orzechowa pasta z tofu - modyfikacja
Masło
gulasz sojowy
ser feta - fajne salatki...
Przepis na Gofry