zupa grysikowa

1. Data: 2002-05-26 19:37:12

Temat: zupa grysikowa
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tępa bab jestem muszę powiedzieć, ale moje dziecko uważa, że to jest
najlepsze danie krakowskie (odkąd się tu przeprowadziliśmy) a nie mam
pojęcia jak to ugotować. Pewnie normalnie jak zwykłą jarzynówkę, ale
co dodać, by wyszedł ten grysik? Mannę? A może jest jakaś specjalna
kasza a ja tylko pęczak i pęczak?

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

1. Data: 2002-05-27 07:34:55

Temat: Re: zupa grysikowa
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojęcia jak to ugotować. Pewnie normalnie jak zwykłą jarzynówkę, ale
> co dodać, by wyszedł ten grysik? Mannę? A może jest jakaś specjalna

Zupkę grysikową robi się na rosołku, z warzywkami a owszem ale nieduzo i
pokrojone w kosteczki, a w ogóle to najlepsze są młode. Zasypuje się ten
rosołek na koniec grysikiem (kasza manna) zagotowywuje ale bardzo delikatnie
i gotowe :))

Pozdrawiam
Aga też z Krakowa
i też grysikową lubię :))))

1. Data: 2002-05-27 20:34:22

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał
> [...]
ten
> rosołek na koniec grysikiem (kasza manna) zagotowywuje ale bardzo

O, kobieto. Jak wyjdzie tak jak w przedszkolu to moje dziecko będzie
Ci wdzięczne.
No, ja też.
Wypróbuję po weekendzie i dam znać.

> Pozdrawiam
> Aga też z Krakowa
> i też grysikową lubię :))))

lokalny patriotyzm smakowy ;-))))))))))))

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

1. Data: 2002-05-28 07:50:19

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, kobieto. Jak wyjdzie tak jak w przedszkolu to moje dziecko będzie
> Ci wdzięczne.
> No, ja też.
> Wypróbuję po weekendzie i dam znać.

Czekam :))) I nie gotuj tego grysiku za długo jakieś min mu wystarczy :))

> lokalny patriotyzm smakowy ;-))))))))))))

Hihi, jak sama grysikowej spróbujesz to zobaczysz ;-P

Pozdrówka z Krakowa również :)
Aga

1. Data: 2002-05-30 16:18:58

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek napisał(a) w wiadomości: ...
>Hihi, jak sama grysikowej spróbujesz to zobaczysz ;-P

a ja mam pytanie, a czy Wy nie nazywacie tej zupy nylonówka? Bo u mnie w
domu mowilo sie o niej nylonowa wlasnie. Nie wiem, dlaczego.

Margola

1. Data: 2002-05-31 05:21:41

Od: "Maria U." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margolka Sularczyk wrote:

> a ja mam pytanie, a czy Wy nie nazywacie tej zupy nylonówka? Bo u mnie w
> domu mowilo sie o niej nylonowa wlasnie. Nie wiem, dlaczego.
>
> Margola

U mnie tez mama nazywa tak ta zupe.

Maria

1. Data: 2002-06-03 08:48:40

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja mam pytanie, a czy Wy nie nazywacie tej zupy nylonówka? Bo u mnie w
> domu mowilo sie o niej nylonowa wlasnie. Nie wiem, dlaczego.

Hihi, fajna nazwa i nawet pasuje, ale u mnie zawsze się mówiło na to
grysikowa albo grysiczek.... nie mylić z tym na mleku :))

Pozdrówka, Aga

bylo: ciasto z truskawkami, jest: chwale!!!
Re: [OT?] silex
Re: muffinki :)))
sałatka truskawki+imbir, szukam przepisu!
prośba o wypełnienie ankiety