zupa imieninowa

1. Data: 2006-02-28 11:38:44

Temat: zupa imieninowa
Od: "dwaka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

brak mi pomysłu na niezbyt pracochłonną a w miarę wykwintną zupę (
pomidorowe wykluczone ) na imprezę jak wyżej, może ktoś mnie czymś podeprze
pozdrawiam dwaKa

2. Data: 2006-02-28 11:41:38

Temat: Re: zupa imieninowa
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

dwaka napisał(a):
> brak mi pomysłu na niezbyt pracochłonną a w miarę wykwintną zupę (
> pomidorowe wykluczone ) na imprezę jak wyżej, może ktoś mnie czymś podeprze
> pozdrawiam dwaKa

flaczki z kurczaka - danie delikatne i teraz wyjatkowo tanie...
ewentualnie rybna albo cos z owocow morza...
zupa krem z selera - prosta i smaczna...
Mars

3. Data: 2006-02-28 11:49:06

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dwaka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> brak mi pomysłu na niezbyt pracochłonną a w miarę wykwintną zupę (
> pomidorowe wykluczone ) na imprezę jak wyżej, może ktoś mnie czymś
podeprze
> pozdrawiam dwaKa

cebulowa?
żurek?

4. Data: 2006-02-28 11:54:01

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dwaka napisał(a):
> brak mi pomysłu na niezbyt pracochłonną a w miarę wykwintną zupę (
> pomidorowe wykluczone ) na imprezę jak wyżej, może ktoś mnie czymś podeprze
> pozdrawiam dwaKa

Proponuję bogracz.

--
Ania

5. Data: 2006-02-28 12:52:15

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brak mi pomysłu na niezbyt pracochłonną a w miarę wykwintną zupę (
> pomidorowe wykluczone ) na imprezę jak wyżej, może ktoś mnie czymś

Krupnik na podrobach?
Krupnik na kaczce (gasce) ?
Zurek?
Greochowka?
Fasolowa?
Bogracz?
Fasolka po bretonsku ? (lub w sosie pomidorowym z wedzonka) ?
Cebulowa?
Cytrynowa?
Czosnkowa?

6. Data: 2006-02-28 13:00:22

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dwaka napisał(a):
> brak mi pomysłu na niezbyt pracochłonną a w miarę wykwintną zupę (
> pomidorowe wykluczone ) na imprezę jak wyżej, może ktoś mnie czymś podeprze
> pozdrawiam dwaKa

Może zupa NIC się nada.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-02-28 13:17:21

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2006 12:38:44 +0100, dwaka napisał(a):

> brak mi pomysłu na niezbyt pracochłonną a w miarę wykwintną zupę (
> pomidorowe wykluczone ) na imprezę jak wyżej, może ktoś mnie czymś podeprze
> pozdrawiam dwaKa

Zupa czarownic (wczoraj zrobiłem, pomijając śmietanę i zastępując ją
żółtkiem - dla mnie rewelacja)

Składniki:
2 cebule
1 ząbek czosnku
30g masła
1kg miąższu dyni
1l bulionu warzywnego
1 świeża papryczka chili
50g świeżego imbiru
150g śmietany
200g śmietany kremówki
6 oliwek nadziewanych papryką,
cynamon, sól, pieprz

Przygotowanie:
1. Cebule obrać i grubo pokroić, czosnek obrać i rozgnieść.
2. Masło rozgrzać w garnku, wrzucić cebulę i czosnek, poddusić.
3. Dynię pokroić w kostkę i wsypać do garnka. Zalać bulionek i dodać
papryczkę chili w całości.
4. Imbir obrać, zetrzeć na tarce, połowę wrzucić do garnka. Gotować na
bardzo małym odniu przez 30-40 min.
5. Gdy dynia będzie miękka, usunąć strąk papryki i zmiksować zupę.
6. Dodać śmietanę i jeszcze raz doprowadzic zupę do wrzenia.
7. Doprawić do smaku solą, pieprzem i cynamonem, dodać resztę imbiru.
8. Zupę udekorować "okiem" z kremówki i połówką oliwki.

--
Another

8. Data: 2006-02-28 13:30:54

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Another" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zupa czarownic (wczoraj zrobiłem, pomijając śmietanę i zastępując ją
> żółtkiem - dla mnie rewelacja)

Fajnie, tylko skąd wziąć teraz dynię??

DJD

9. Data: 2006-02-28 13:31:28

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2006 14:30:54 +0100, Dominik Jan Domin napisał(a):

> Użytkownik "Another" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Fajnie, tylko skąd wziąć teraz dynię??
>
> DJD

miałem jedną zachomikowaną ;)
--
Another

10. Data: 2006-02-28 13:42:14

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> miałem jedną zachomikowaną ;)

No własnie tylko jedna mi juz została, i to malutka. Skandal, ze w lutym
dyni w sklepach nie ma.

DJD

dieta dzieci autystycznych
Lane kluski