zupa krem szpinakowy

1. Data: 2002-09-27 09:11:36

Temat: zupa krem szpinakowy
Od: "Ewa" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie

to teraz ja mam pytanie:
jak zrobic zupe krem ze szpinaku?, wszedzie, gdzie bylo cokolwiek na ten
temat (a staralam sie szukac, gdzie sie da), byla tylko narmalna, a nic na
temat kremu - a to takie pyszne.......
i nawet zaczelam wymyslac, czy do mniejszej ilosci wody dodac wiecej
szpinaku? eeeee, chyba nie tedy droga.......pomozcie prosze

efa

1. Data: 2002-09-27 10:42:55

Temat: Re: zupa krem szpinakowy
Od: "Biggie" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nawet zaczelam wymyslac, czy do mniejszej ilosci wody dodac wiecej
> szpinaku? eeeee, chyba nie tedy droga.......pomozcie prosze

Ugotuj normalnie zupę a potem zmiksuj blenderem .. i już masz zupę krem ;-)

Smacznego

Biggie

1. Data: 2002-09-30 08:28:23

Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałam wysłać Ci porzepis na wytworny krem szpinakowy, ale wkradł mi się
błąd , sprawdż czy dostałaś na adres emeil.
Składniki:

czosnek 1 ząbek
gałka muszkałtowa do smaku starta
mleko 2 szklanka
olej 2 łyżka
pieprz do smaku biały
pinia 6 dkg nasiona
sól do smaku
szpinak 25 dkg
śmietana 1 opakowanie
ziemniaki 25 dkg
1. Szpinak oczyścić, umyć i przebrać. Ziemniaki obrać, umyć pokroić w
kostkę. Czosnek i cebulę
obrać, drobno posiekać i przesmażyć na gorącym oleju.
2. Odłożyć kilka listków szpinaku. Resztę dusić 2 czosnkiem i cebulą aż
zmniejszy swoją objętość. Doprawić do smaku solą, pieprzem i gałką
muszkatołową, wyjąć z garnka.3. Do wywaru ze szpinaku dodać ziemniaki i
mleko, gotować pod przykryciom na średnim ogniu ok. 15 min. Dodać do
ziemniaków Szpinak, wszystko zmiksować na puree doprawić mocno do smaku. 4.
nasiona pinii uprażyć na patelni bez tłuszczu na złoty kolor. Zupa rozlać na
talerze, dodać śmietanę i odrobinę rozprowadzić. Podawać przybraną nasionami
pinii i listkami szpinaku.
Jeżeli ktoś ma bardzo mało czasu lub nie ma chęci na przebieranie szpinaku,
może z powodzeniem wykorzystać szpinak mrożony, który można kupić w każdym
sklepie.Efekt będzie ten sam.
Sory jeżeli się powtarzam.:-)

1. Data: 2002-09-30 10:31:00

Od: "Ewa" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Busia" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> Próbowałam wysłać Ci porzepis na wytworny krem szpinakowy, ale wkradł mi
się
> błąd , sprawdż czy dostałaś na adres emeil.

Dziekuje Ci bardzo.
Jezeli chodzi o poczte, to dostalam nawet kilka razy, ale lepiej wiecej niz
w ogole.

pozdrawiam
efa

1. Data: 2002-09-30 17:28:42

Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <p...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się
>
> Dziekuje Ci bardzo.
> Jezeli chodzi o poczte, to dostalam nawet kilka razy, ale lepiej wiecej

pozdrowionka:-)

grill- banany
Jablecznik na zimno (P)
relacja - kupilem ekspres cisnieniowy