zupa krem z pieczarek

1. Data: 2003-03-31 10:59:34

Temat: zupa krem z pieczarek
Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Postanowiłam, że dziś na obiad zrobię zupę krem z pieczarek. Przeszukałam
archiwum i znalazłam przepis Danki z serkami topionymi. Wydaje się być
prosty, ogólnie należy podgotowane w rosołku pieczarki i cebulę zmiksować
właśnie z serkiem. No i mam kilka pytań. Jak Wam się wydaje:
1.Czy do rosołku lepiej dodać surowe warzywa czy też podsmażone na maśle?
2.Czy na litr rosołku 50 dkg pieczarek i 2 duże cebule to odpowiednie
proporcje?
3. Czy serek topiony w plasterkach "Ementaler" będzie dobry? Danka podaje,
że właśnie Hochland w plasterkach jej najlepiej do zupy pasuje, ale nie wiem
czy Ementaler...

Wielkie dzięki za odpowiedzi
Pola

1. Data: 2003-03-31 11:02:17

Temat: Re: zupa krem z pieczarek
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.Czy do rosołku lepiej dodać surowe warzywa czy też podsmażone na
maśle?

IMHO zawsze podsmazone i z koperkiem.Pieczarki tez podsmażone.

> 2.Czy na litr rosołku 50 dkg pieczarek i 2 duże cebule to
odpowiednie
> proporcje?

Najwyżej dorobisz rosołku, ale powinno byc ok.

> [...]
podaje,
> że właśnie Hochland w plasterkach jej najlepiej do zupy pasuje, ale
Spróbuj w małej ilości rozpuścic - metoda prób to najlepsza metoda.

> Wielkie dzięki za odpowiedzi

Nie ma za co.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-03-31 11:22:26

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.Czy do rosołku lepiej dodać surowe warzywa czy też podsmażone na maśle?

Ja daję surowe, ale może kiedyś spróbuję z podsmażonymi. Na razie robię
nieco dietetyczniej, czyli gotuję surowe

> 2.Czy na litr rosołku 50 dkg pieczarek i 2 duże cebule to odpowiednie
> proporcje?

OK............najwyżej rozcieńczysz

> [...]
> że właśnie Hochland w plasterkach jej najlepiej do zupy pasuje, ale nie

Jasne, że tak. Pisałam, że Hohland, bo kiedyś dałam zwykły serek (taki z
najtańszych ) i nie rozpuścił się, pływały grudki. Próbowałam potem jeszcze
z innymi, aż w końcu wróciłam do Hohlanda (ten w kosteczkach Hohland też mi
się nie rozpuszczał).

Danka
Napiszcie, jak wam ta zupa smakuje

1. Data: 2003-03-31 11:30:57

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, serdeczne dzięki za odpowiedzi!
Za jakiś czas zabieram się do roboty...
Pola

sos koperkowy
Zupa, drugie, kompot....