zuzyte stawy kolanowe

1. Data: 2003-03-25 20:55:46

Temat: zuzyte stawy kolanowe
Od: "zadziorek" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 24 lata uprawilaem kiedys kolarstwo teraz stawy kolanowe mi tak srzelaja
a jak jezdze to w sumie zaczyanja bolec

czy jest na to jakas rada?

czy to juz zuzycie nieodwracalne ?

2. Data: 2003-03-26 10:17:39

Temat: Re: zuzyte stawy kolanowe
Od: "aga" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zadziorek" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
> mam 24 lata uprawilaem kiedys kolarstwo teraz stawy kolanowe mi tak
srzelaja
> a jak jezdze to w sumie zaczyanja bolec
>
> czy jest na to jakas rada?
>
> czy to juz zuzycie nieodwracalne ?

Mozesz sprobowac jesc "mazidla" (mam na mysli cos, co zawiera zelatyne - np.
miesne galarety, zwykla galaretka, ale bardzo lekko stezona); sa to tez
wszelkiego rodzaju chrzastki.
Proponowalabym zaczac od tego.
Jesli to nie bedzie przynosilo zadnych rezultatow, to chyba pozostanie Ci
zasiegnac opinii lekarskiej. Wtedy napisz skad jestes - poradzimy Ci kogos
dobrego.

pzdr
Aga

3. Data: 2003-03-26 14:08:50

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

przedewszystkim udaj sie do ortopedy i koniecznie niech ci zrobi USG (w
przychodni mogą się od tego wymigiwać, bo szkoda im pieniędzy) , ja miałam
(i mam) podobny problem, leczę sie ponad miesiąc , musiałam wziąść specjalne
zastrzyki a od lekarza usłyszałam że zgłosiłam sie właściwie w ostatniej
chwili kiedy można to jeszcze wyleczyć. Z tego co mówił lekarz leczenie
potrwa jeszcze ze 2 lata, tak że nie bagatelizuj tego.
pozdrawiam
Monika

4. Data: 2003-03-26 16:28:51

Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przychodni mogą się od tego wymigiwać, bo szkoda im pieniędzy) , ja miałam
> (i mam) podobny problem, leczę sie ponad miesiąc , musiałam wziąść

Hyalgan czy Synvisc

pzdr
Aga

5. Data: 2003-03-27 02:10:03

Temat: Odp: zuzyte stawy kolanowe
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ami strzelaja chyba od 13 lat
czy juz zapozno?
to samo wszystkich innych stawow lacznie z kregoslupem i mostkiem
palce, lokcie,barki nawet szczeka

mam 21lat

6. Data: 2003-03-27 07:59:04

Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hyalgan dostawowo.
Przerabiałam to samo, po kilku seriach - jak ręką odjął.
Pozdrawiam, Magda

7. Data: 2003-03-27 10:08:06

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

synvisc :(

8. Data: 2003-03-27 10:09:24

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

może tobyć co innego, ale też powinieneś sie wybrać do specjalisty.

9. Data: 2003-03-27 13:11:57

Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwili kiedy można to jeszcze wyleczyć. Z tego co mówił lekarz leczenie
> potrwa jeszcze ze 2 lata, tak że nie bagatelizuj tego.

Hmmm...ja byłem u ortopedy, w szpitalu na reumatologii....i dalej mnie boli.
Okazali sie bezradni....
Ciekaw jestem co to za specjalne zastrzyki?
Madab

10. Data: 2003-03-27 13:13:39

Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może tobyć co innego, ale też powinieneś sie wybrać do specjalisty.

Hehehe...specjalisty od czego ;-) od udawania "mądrego lekarza"?
Mi żaden nie pomógł....
Madab

dentysta - sadysta
Rekonstrukcja plytki paznokciowej ?