zuzyte stawy kolanowe

11. Data: 2003-03-27 13:15:57

Temat: Odp: zuzyte stawy kolanowe
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> synvisc :(
> > Hyalgan czy Synvisc

O......... to mi żadnego z nich nie dali :-(((((((((((
Madab

12. Data: 2003-03-27 13:47:50

Temat: Re: zuzyte stawy kolanowe
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

to zależy co ci faktycznie dolega, zrób sobie badania na reumatoidalne
zapalenie stawów (to badanie krwi) żeby wykluczyć tę możliwość, a potem do
ortopedy (może prywatnie, bo mnie w przychodni też zbywali, dopiero jak
przyszłam z USG od prywatnego ortopedy to się mną zajęli).
U mnie stwierdzono atrofię tkanki chrzęstnej, synvisc jak i Hyalgan mają
powoli odbudowywać i dbać o właściwe smarowanie stawów. Duzy mankament tych
zastrzyków to ich cena
synvisc 2200 zł seria do obu kolan po 3 zastrzyki
Hyalgan chyba trochę tańszy
do tego przyłmuje sie różne doustne środki jak artryl, tran z rekina itp.
leczenie trwa długo 2-3 lata, przynajmniej w moim przypadku.
Bez leczenia chrząstka w końcu zniknie i jest to już proces nieodwracalny.

-----

13. Data: 2003-03-27 14:39:19

Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

widze, ze roznie kolejna osoba, ktora moze leczyc, bo tyle rzeczy na niej
wyprobowano, ze teraz to juz sama wie co i jak ;))))

Aga (tez nalezaca do tej grupy)

14. Data: 2003-03-27 14:49:15

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

wykluczyć tę możliwość, a potem do ortopedy (może prywatnie, bo mnie w
przychodni też zbywali, dopiero jak przyszłam z USG od prywatnego ortopedy

nie zamierzam leczyć tylko mówię o podobnej dolegliwości i o diagnozie,
odpowiadam na pytanie.

15. Data: 2003-03-27 17:15:00

Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ja nie bede cytowala, ale polecam to samo

i usmiechu wiecej, bo niedlugo nam o depresji bedziesz pisac ;))

Aga

16. Data: 2003-03-27 18:44:35

Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zależy co ci faktycznie dolega, zrób sobie badania na reumatoidalne
> zapalenie stawów (to badanie krwi)

W karcie wpisano mi OSTEOARTHROSIS GENERALISTA /w badaniach laboratoryjnych
nie obserwowano wzrostu parametrów ostrej fazy stanu zapalnego - ale
chodziłem ciągając jedną nogę :-((( /
no i DISCOPATHIA, zwęzenia tarcz międzykregowych,
na RTG szpary stawów biodrowych

leczyli mnie Mydocalmem i Dicloratio...

> [...]
> Hyalgan chyba trochę tańszy
> do tego przyłmuje sie różne doustne środki jak artryl, tran z rekina itp.

kup sobie Artresan za okolo 24 zł, zawiera glukozamidę
Dzięki za info i życze zdrowia
Aha! A tę atrofię tkanki chrzęstnej wykazało dopiero USG? RTG nie wykazywał
jej?
Madab

17. Data: 2003-03-28 09:19:48

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]