Re: związki

Data: 2009-08-08 07:11:02
Temat: Re: związki
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

news:h5j2bc$lsr$1@inews.gazeta.pl...
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Sam z siebie nie przypełznął.
> Chcesz, aby wszyscy żyli w _Prawdzie_ i się _Kochali_ A może niektórzy
> lubią swoje poszarpane życie i _niePrawdziwe_ związki?
>
> Qra, uczulona na kaznodziejstwo

Zaraz - to są Twoje wymysły. Odróżniasz je od tego, co napisałem? Pisałem o
związkach, o tym- jakie one powinny moim zdaniem być. I nawet zaznaczyłem
(bodajże w rozmowie z Pauliną), że to, jaki jest jego związek- to sprawa
każdego z nas. Jak lubi związek- jak to nazwałaś- poszarpany- to jego rzecz.
Pytanie do Ciebie- czemu Ty (podobnie, jak jeszcze kilka innych osób)-
wmawiasz mi coś, czego nie twierdziłem (materiał dowodowy łatwy do
ujawnienia)? Co tak naprawdę Ciebie w tym zezłościło? Owszem, ten pomysł sam
nie przypełz- jak napisałaś- ALE I JA GO NIE WYARTYKUŁOWAŁEM. To Twój
wniosek. I Twoja na niego reakcja.
pozdrawiam

Chiron