zwierzak dla dziecka

1. Data: 2005-05-04 06:31:16

Temat: zwierzak dla dziecka
Od: "muzir" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chcoelibysmy z zona kupic dla naszej corki (6 lat) zwierzaka i nie wiemy
jakiego.
POMOZCIE :)
zaznaczam jednak ze kot i pies razej nie wchodza w rachube :)

2. Data: 2005-05-04 06:55:44

Temat: Re: zwierzak dla dziecka
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

muzir <m...@n...pl> napisał(a):

> Chcoelibysmy z zona kupic dla naszej corki (6 lat) zwierzaka i nie wiemy
> jakiego.

Jeśli TYLKO dla 6.latka to pluszowego. Jeśli nie tylko, to zastanówcie
się jakie zwierzę _Wam_ nie sprawi kłopotu. Co lubicie, jakie macie
warunki lokalowe, ile czasu Was nie ma w domu, jak spędzacie wakacje
-- to wszystko ma wpływ.

--
s i w a
my mamy kota

3. Data: 2005-05-04 07:07:06

Od: "muzir" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi nam o zweirzatko ktore mozna zabrac ze soba i ewentualnie do doby
zostawic samo w domq, nie za duze :)
wiem ze ciezko bedzie wybrac ale Mala koniecznie chciala by miec malego
przyjaciela

4. Data: 2005-05-04 07:40:03

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muzir" <m...@n...pl> napisał
| chodzi nam o zweirzatko ktore mozna zabrac ze soba i ewentualnie do doby
| zostawic samo w domq, nie za duze :)
| wiem ze ciezko bedzie wybrac ale Mala koniecznie chciala by miec malego
| przyjaciela

może chomika ?

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

5. Data: 2005-05-04 08:22:47

Od: "muzir" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co slyszalem to chomiki sa wredne znaczy kasliwe :)

może chomika ?

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

6. Data: 2005-05-04 08:51:28

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> może chomika ?

Chomik jest malutki i kruchy więc nie bardzo dla dziecka. Poza tym nie jest
zbyt kontaktowy. Z tego co wiem swinki morskie reagują na opiekuna,
agresywne nie bywaja, gabarytowo tez są akceptowalne - nie za duze nie za
male. Podobny jest tez królik - ale sama mam takowego od jakiegos czasu i
stwierdzam, ze sa milutkie aczkolwiek głupie. I jednak wymagają trochę
zachodu bo albo muszą miec bardzo duża klatkę - co czyni podrózowanie z nimi
kłopoliwym, albo trzeba je wypuszczac co wiąze sie z odchodami na dywanie i
groźba pogryzienia kabli czy dywanów. Poza tym hałasują i brudzą - gdy
podskakują to jesli maja w srodku wiórki to masz je w promieniu metra od
klatki, jesli wysciólkę w postaci brykietów to grzechocza niemiłosiernie [
ja mojego skazalam na banicje do nieuzywanego pokoju bo budzil mnie nad
ranem i przeszkadzal w prowadzeniu zajeć]. Zdecydowanie polecałabym świnkę

HaNkA

7. Data: 2005-05-04 09:25:32

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
napisał
| Chomik jest malutki i kruchy więc nie bardzo dla dziecka.

no tak, ale jeśli się zastanowić logicznie - to żadne zwierzę nie jest
odpowiednie dla 6-latka, bo nawet tą świnką morską będą się rodzice
opiekować :)

|Poza tym nie jest
| zbyt kontaktowy.

tak samo jak mój pies ;)

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

8. Data: 2005-05-04 09:35:08

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie polecałabym świnkę

to jeszcze niech wypowie sie ktos, kto ma doswiadczenia ze swinka :)
bo moje dziecie (lat 5 i prawie pol) tez by chcialo futrzaka :] psiak i kot
odpadaja, organizacyjnie i tak sie zastanwiam nad czyms malym, ale i nie
glupim (tu odpada chomik i krolik);
mamy rybki, krerwetki i slimaki, ale tego nie da sie przytulic :)
Ada chce zabki, takie male, o tez wpuscic do akwarium mozna, ale w kwestii
przytulenia nic sie nei zmieni :]
wiec jak to jest z ta swinka??
pzdr
skrzato

9. Data: 2005-05-04 10:26:24

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym zwierzak zamknięty na stałe w klatce lub akwarium jest bardzo
> nieszczęśliwy, a wypuszczony brudzi i gryzie meble, firanki czy pościel.
> Pościel mam już całą w dziury.
>
> Z tym trzeba się też liczyć.

Dzieki :)
Zwierzak bylby wypuszczany popoludniem, pod naszym okiem. Corka wydaje sie
juz dosc duza, bby moc zaopiekowac sie zwierzatkiem i mysle, ze to bylaby
tez dla niej dobra szkola posiadania wlasnych obowiazkow :) Szkola dobra i
wdzieczna :))
ja najchetniej zdecydowalabym sie na psiaka, ale niestety, to bylaby tortura
dla niego, bo nie ma nas w domu od 7,30 do 17,30 wiec takie zwierzatko
musialoby siedziec saamo w domu. Dlatego tez mamy tylko stworzenia wodne.
Czy swinka wytrzymalaby bez towarzystwa 10 godzin??
pzdr i dziekuje za wszystkie informacje
skrzato

10. Data: 2005-05-04 10:29:41

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzato" :

> wiec jak to jest z ta swinka??

Mieliśmy przez 6 lat Świntucha.
Tyle mniej więcej żyją te zwierzątka.

Miły i "przytulny" ale też mało kontaktowy i żyjący własnym życiem.
Jesli chodzi o małe zwierzęta z którymi się można porozumieć to polecam
szczura, jednak ten żyje najwyżej do 3 lat.

Myślę ze zwierzątko warto kupić wtedy kiedy dziecko umie się nim
samodzielnie chociaż częściowo zajmować - codziennie przygotowywać mu
jedzenie, raz na tydzień czyścić klatkę, lub akwarium. W sprzątaniu mogą
pomóc rodzice, ale jedzenie powinno dziecko przygotowywać samo, regularnie.

Poza tym zwierzak zamknięty na stałe w klatce lub akwarium jest bardzo
nieszczęśliwy, a wypuszczony brudzi i gryzie meble, firanki czy pościel.
Pościel mam już całą w dziury.

Z tym trzeba się też liczyć.

Pozdrowienia.

Basia

przyjemnosc bycia chrzestym bogatego dziecka :(
Dlugi weekedn a przedszkole
Pomoc dla Pawła Sity, dyrektora radia BIS !!
Nerwowe dziecko
[spam] :: oddam 71 czasopism dla rodziców :: Poznań ::