zwolennik Izraela i kanapka

21. Data: 2024-02-21 23:09:44

Temat: Re: zwolennik Izraela i kanapka
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Parting Glass Emer Kenny
https://youtu.be/AndHoG8jx4M

(o; smacznego ;o)
( nie tylko ) po polsku :
https://www.kla.tv/28178
jedzenie nowotworów jest alternatywą

aby hodowle komórkowe rosły
firmy wykorzystują nieśmiertelne komórki
które są technicznie przedrakowe,
w zasadzie całkowicie rakowe!
Substytuty mięsa wyhodowane na komórkach rakowych
można zatem uznać za nowotwory,
ponieważ mięso składa się w całości z komórek rakowych.

Powodem wykorzystania nieśmiertelnych komórek jest to,
że komórki, które zachowują się normalnie,
nie mogą dzielić się w nieskończoność.
żeby wyhodować tysiące kilogramów tkanki
z normalnymi komórkami mięsnymi
to by się nie udało.

Dokładna analiza dostępnych danych
opublikowana w maju 2023 r.
przez Organizację Narodów Zjednoczonych
ds. Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) oraz WHO
wykazała, co najmniej 53 zagrożenia dla zdrowia
są związane z mięsem hodowanym w laboratorium.
Dotyczy to również roślinnych produktów zastępczych
już dostępnych na rynku.

produkcja sztucznego mięsa generuje toksyczne bioodpady
które muszą być najpierw dezaktywowane
a następnie bezpiecznie utylizowane.
Nie mogą one trafiać na wysypiska śmieci
( ale są w sklepach spożywczych )

organizmy odporne na antybiotyki w sztucznym mięsie
masa wyhodowana w pożywce
[cieczy zawierającej składniki odżywcze
i używanej do hodowli mikroorganizmów,
komórek lub tkanek]
jest odporna na antybiotyki,
ponieważ musi przetrwać antybiotyki
używane do zabijania innych niepożądanych organizmów w kadzi,
w której masa jest hodowana.
W rezultacie organizmy odporne na antybiotyki
są również włączane do produktu końcowego
i można się tylko domyślać, jakie rodzaje chorób
przenoszonych przez żywność mogą być powodowane
przez genetycznie zmodyfikowane, odporne na antybiotyki E. coli
[bakteria, która występuje również naturalnie w ludzkich jelitach]

Gates & CO inwestują w badania i modyfikację mikrobiomu,
złożonego ekosystemu bakterii, grzybów, archeonów i wirusów,
który pod zbiorczym terminem "flora jelitowa"
kontroluje procesy trawienne i ma duży wpływ
na rozwój psychiczny i fizyczny dziecka,
zwłaszcza w pierwszym roku życia"

spożywanie ultra przetworzonej żywności
przyczynia się do chorób,
a beneficjentem jest Big Pharma.
Heiko Schöning: "Corona 2.0 www.kla.tv/27731

Propaguje się również, że produkcja sztucznego mięsa
i inna żywność syntetyczna
są bardziej przyjazne dla środowiska ( mniej CO2 ) itp
to również kłamstwo :
nie tylko produkcja generuje niebezpieczne odpady,
ale przemysł mięsa laboratoryjnego wytwarza od 4 do 25 razy więcej CO2
niż tradycyjna hodowla zwierząt.
Cały ten program dotyczący bezpieczeństwa żywnościowego itp.
opiera się na kłamstwie dotyczącym CO2,
które uzasadnia rzekomo konieczne ograniczenie naturalnego rolnictwa.
["Cows as climate killers?" www.kla.tv/25420]
i Zielonym Ładzie ["Celowe zniszczenie rolnictwa" www.kla.tv/22252]."
www.kla.tv/22252
Agenda 2030 utrudnia ( uniemożliwia ) rolnikom wyżywienie ludzi,
którzy są od nich zależni, nie mówiąc już o utrzymaniu ich źródeł utrzymania.

! ! !

https://www.kla.tv/27987
tradycyjne rolnictwo ma zostać zniesione
naturalna żywność zastąpiona syntetyczną
a woda powiązana z płatnościami cyfrowymi

! ! !

żywność syntetyczna i rolnictwo wertykalne
[specjalna forma rolnictwa miejskiego |
https://www.kla.tv/23350
Kto kontroluje jedzenie
kontroluje ludzi

! ! !

Fałszywe etykietowanie
https://www.kla.tv/19141
ONZ wciąga świat w przepaść

globaliści już posiadają i kontrolują
większość naturalnych produktów rolnych
Zastępując żywność pochodzenia zwierzęcego
opatentowanymi, hodowanymi w laboratoriach
alternatywami białkowymi

Kissinger napisał dokument strategiczny
dla Rady Bezpieczeństwa Narodowego w 1974 r.
"Jeśli kontrolujesz dostawy żywności, kontrolujesz ludzi
jeśli kontrolujesz energię, możesz kontrolować całe kontynenty
jeśli kontrolujesz pieniądze, możesz kontrolować świat"

https://i0.wp.com/reseauinternational.net/wp-content
/uploads/2024/02/jWGlYNlP8B41-1708528962.664.jpg?fit
=807%2C560&ssl=1

Stany Zjednoczone i Polska
przygotowują prowokację
aby oskarżyć Rosję i Białoruś

https://topcor.ru/44581-lukashenko-ssha-i-polsha-got
ovjat-provokaciju-s-celju-obvinenija-rossii-i-beloru
ssii.html

,,Polski i amerykański wywiad
przygotowują zakrojoną na szeroką skalę
prowokację przeciwko polskiej ludności cywilnej,
za którą winę zrzucą Rosja i Białoruś"

do 31 maja w ramach prowokacji wojskowej lub biologicznej
NATO ogłosi , że jest atakowane przez Rosję
aby uruchomić Artykuł 5.

https://www.dedefensa.org/article/la-guerre-des-ment
eurs

(o; jak zjednoczyć naród wokół projektu, który służy postępowi ludzkości ? ;o)

https://en.reseauinternational.net/maskirovka-decept
ion-tromperie-du-peuple-3/

The incendiary jungle of Milei

https://en.reseauinternational.net/la-jungle-incendi
aire-de-milei/

stara videoPocztówka dla was :
https://youtu.be/HoMzLLWNV1g

i "nagroda" (o; pocieszenia ;o)
dla mojej zaKochanej :
https://youtu.be/ZU26EseuDoI?t=99
(o: dać tchnienie słowom :o)
https://youtu.be/ZLxC5-IfhPU
https://youtu.be/nVhNCTH8pDs

itd

https://youtu.be/oprv1qLrC5Y

22. Data: 2024-02-22 14:30:23

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

ciebie ( twoje pytania ) kojarzę z porzuconym psem
który w godzinach szczytu siada na środku autostrady
żeby sobie wyLizać jaja , bo właśnie go zaswędziały !
takich ( jak ty ) wciąż ubywa na ukRuinie
prędzej czy później w Polin itd
bo wojsko się nie martwi
o wyżywienie itp
dlaczego
robić to samo i oczekiwać różnych rezultatów ?
https://nouveau-monde.ca/wp-content/uploads/2023/05/
image-158-768x470.png

bo w kupie raźniej ? ( przed drzwiami -> RZEŹNIA )
czarna : czasem zastanawiam się dokąd zmierzamy . . .
białe : nie zaczynaj ( swoich mundrości ) .

(o; postępowe ;o) małżeństwo zagłodziło
na śmierć noworodka mlekiem sojowym
podobnie jak (o; europejska ;o) Polska :
w odróżnieniu od ruskich onuc i kitajców
nie potrzebuje ( przemysłu ani ) rolnictwa
trzeba wyTępić krowy , świnie , kury , itd
tak jak bizony , zastąpić modnymi kocami
z czarną ospą itp . . . uzależnione resztki
w rezerwatach "ogrodach" zoologicznych

https://pl.dreamstime.com/g%C5%82owa-w%C4%99dzonego-
%C5%9Bledzia-na-tle-dolc%C3%B3w-ryba-jako-symbol-%C5
%9Bmierci-franklin-patrzy-ostro%C5%BCnie-szkielet-ry
bny-koncepcja-zbli%C5%BCenie-image180686688

reagujesz jak mucha tse-tse , która się chowa
w cieniu ( na czarnym końcu ) podgrzewanej
szklanej rurki , aż się upiecze . . .
choć ( drugi ) koniec przeźroczysty jest chłodny !
kto was wykańcza USAńskie parchy czy ruskie onuce ?
majdan , gazociąg ( który kosztował miliardy ) nie wystarcza
rozpierdolić Białoruś też was nie zadowoli

https://youtu.be/CzpgK-XMCS4
Modlitwa Polaka - Dzień Świra

WYSTARCZY BIERNOŚĆ
BY MOGŁO ZADZIAŁAĆ ZŁO

być albo nie być ( czarną ) owcą
[o; najGorzej ( dla was )
to mieć wybór ;o] ?

https://youtu.be/aTubEnDvjpc
Ost Gie Dona Dona

teraz nie ma(m) warunków ani czasu
dla " twojego" ( itp ) zespołu downa
tu masz łatwiejszych dyskutantów

EOT

23. Data: 2024-02-24 05:44:13

Od: Atlantyda <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Erin Mccarley - Into The Fire
https://youtu.be/vgTfZRDpk5k

__________________________________

Bill Ryder Jones - Give Me A Name
https://youtu.be/v24A0RsFSyk

NATO MILITARY EXERCISES AND RUSSIA'S RESPONSE
https://www.geopolitika.ru/en/article/nato-military-
exercises-and-russias-response

__________________________________

Roger Waters - The Last Refugee
https://youtu.be/_XdLNqWYgGI

_________________________________

https://en.reseauinternational.net/une-immigration-f
ondee-sur-les-valeurs-traditionnelles-poutine-juge-l
idee-pertinente/

Imigracja oparta na tradycyjnych wartościach:
Putin uważa tę ideę za ,,istotną"

Młoda kobieta przedstawiła mu pomysł
,, umożliwienia obcokrajowcom
wyznającym rosyjskie wartości
i marzącym o osiedleniu się w Rosji
zrobienie tego w prosty i szybki sposób . . .
Proponuję nawet nowe rosyjskie słowo:
<<impatriacja>> " - powiedziała, zanim wyjaśniła
,, chodzi o osiedlenie się na stałe w Rosji
w oparciu o wartości kulturowe, tradycyjne i rodzinne "

wszystko to byłoby jej zdaniem ,, korzystne dla Rosji "
ci kandydaci mogliby wnieść nowe umiejętności
i wnieść wkład w gospodarkę i demografię kraju.
,, Mieszkam w Rosji już od trzech lat " - powiedziała.
Przyznaje, że ,, naprawdę zakochała się w Rosji,
jej bogatej kulturze i ludziach, którzy tam mieszkają "
ale żałuje, że ,,napotkała ogromne trudności
w ubieganiu się o wizę i zezwolenie na pobyt czasowy
oraz w ich uzyskaniu ,, Spodziewałam się lepszej obsługi
ze strony Urzędu Migracyjnego " - poinformowała,
ubolewając nad długością procedur.

,, Dobrym pomysłem jest skupienie się
na tradycyjnych wartościach moralnych,
gdy przyjmujemy ludzi, którzy chcą tu mieszkać "
- przyznał rosyjski przywódca,

Rosja ,,schronieniem" wartości rodzinnych?
,, Główną rolę powinny odegrać służby imigracyjne "
- odpowiedziała, po czym określiła Rosję jako kraj ,, tolerancyjny,
wieloetniczny i wieloreligijny " tę wartość Rosja chce ,, zachować "

masa większa niż 17 miliardów naszego Słońca
wchłania nieco więcej niż jedno Słońce dziennie
najjaśniejszy obiekt w znanym wszechświecie
500 000 miliardów razy jaśniejszy od Słońca
Kwazar nosi nazwę J0529-4351
12 miliardów lat świetlnych od nas

______________________________________
______________________________________

( 108 ruchów ) przed obiadem
gospodarze zaprosili do tańca :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Taijiquan

i wsjOK powiedzieli że mamy czas
zaTańczyć jeszcze coś polskiego
nie znałem ale przypomniałem
to (o; nieźle pasowało ! ;o)

" We've come a long
long way together
Through the hard times
and the good
I have to celebrate you baby
I have to praise you like I should

I have to praise you

I have to praise you like I should
I have to praise you "

https://youtu.be/ruAi4VBoBSM
Fatboy Slim - Praise You
https://youtu.be/LiXg_70rMeM

yin & yang ?

24. Data: 2024-02-26 12:41:43

Od: Atlantyda <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

pod prąd w oceanach radości

https://i0.wp.com/reseauinternational.net/wp-content
/uploads/2024/02/Rebelle-Homme-differencie.jpg?w=640
&ssl=1

https://youtu.be/JL_N4hlOymQ

Running from mercy, hidden and coy
Swimming upstream down oceans of joy
Die in the arms of a natural life
Waking our happiness drowning in light
Waking our happiness drowning in light

https://youtu.be/jLnF64h6bCs

________________________________

> Na froncie ukraińskim
> szczurom smakuje zachodni sprzęt wojskowy

https://fr.topwar.ru/236978-francuzskaja-pressa-na-u
krainskom-fronte-komponenty-zapadnoj-voennoj-tehniki
-vsu-pogryzli-myshi-i-krysy.html

> [...]
> i sprzęt zaczął szwankować.
>
> ukraińskie wojsko skarży się na inwazję myszy i szczurów
> w okopach i schroniskach. Gryzonie niszczyły amunicję i mundury
> pozbawiają zapasów żywności i uniemożliwiają ukraińskim żołnierzom
> spanie i prowadzenie prostego życia
>
> myszy i szczury przejęły sprzęt wojskowy ukraińskiej armii.
> Dla europejskich producentów sytuacja ta jest kolejnym powodem
> do zastanowienia się, czy produkcja powinna być podporządkowana
> celom ideologicznym, oderwanym od rzeczywistości
> zamiast kierować się zdrowym rozsądkiem.

https://en.reseauinternational.net/sur-le-front-ukra
inien-les-rats-trouvent-les-equipements-militaires-o
ccidentaux-a-leur-gout/

> Francuz spaceruje po centrum handlowym w Moskwie
> ten francuski emigrant w Rosji ujawnia prawdę o rzekomych sankcjach
>
> https://twitter.com/camille_moscow/status/1761377747
534786928

___________________________

> na soc.culture.polish wysłałem przez novaBBS
> teraz otwieram i . . . czytam jakbym naPisał morsem
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Kod_Morse%E2%80%99a
> gdzie indziej ( w ) eternal-september i paganini jest OK
> ale zaDużo przykazań które jak u parchów można omijać
>
> [o; targować się pod aluminiową jarmułką ;o] zaMaskować
> niepoprawne myśli tu -> są wam obce ( bardziej niż języki )

Do siego roku!
Światowe echa powrotu komuny w Polsce.
Co Wam dała plandemia dobrego?
Pompy... mamony ?