Re: zwyczajny ?

Data: 2002-01-09 15:09:28
Temat: Re: zwyczajny ?
Od: "ACID" <t...@w...pl>

Użytkownik "Renata" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a1evbp$s9l$3@news.tpi.pl...

> [...]
> Zosię ze spożywczego itd..., osoby niezwykłe, wyjątkowe są chyba
utożsamiane
> z gwiazdami TV,
> osobami z pierwszych stron gazet, politykami, osobami publicznymi, osobami
> jakiś szczególny
> sposób wyrózniającymi się, znanymi.
> Do drugiej grupy zaliczaliby się też Ci, którzy są osobami wyjątkowymi pod
> jakimś
> względem: posiadający nietypowe uzdolnienia, ponadprzeciętne umiejętności,
> które
> dokonały czegoś, wyróżniły się jakimś czynem od tych zwyczajnych.

Punkt. Dal jednego szklanka jest do połowy pusta, a dla drugiego do połowy
pełna. Tak jest chyba prościej powiedzieć że ktoś jest zwyczajny lub
niezwyczajny,
te stwierdzenia odnoszą się raczej do wzorca jaki my posiadamy lub jakaś
grupa.

> TO oznacza dokładnie tyle, że jesteśmy w tym kimś zakochani i jest on/a
dla
> nas WYJĄTKOWY
> Nigdy nie byłeś zakochany? Tego nie opiszesz dokładnie w przypadku
> zakochania się.

:)))

Nie mówię że nigdy nie byłem, to jest coś pięknego... ale o tym kiedy
indziej.
W tym wypadku słowo to da się chyba tak przedstawić:
WYJĄTKOWY=(najpardziej pasujący + odpowiedni)*całkowicie akceptowany.
Może to głupie bo nie da się wszystkiego oddać za pomocą wzoru i myśli, tak
samo
jak ROZUM nie równa się UCZUCIOM.

> Cały czas czuję prowokację, ale to pytanie, to już przeginka
Nie chciałem nikogo sprowokować, miłość to inne zagadnienie, a to był
pierwszy
przykład który mi przyszedł do głowy.

Renata...Wybacz.

Z poważaniem