zycie ?

1. Data: 2003-01-07 20:45:32

Temat: Re: zycie ?
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sweet Meat <d...@a...mail>
news:avfe4t$r0$1@szmaragd.futuro.pl:

> Czesc,
>
> Zastanawialiscie sie kiedys co bedzie jak juz zaczniecie umierac, cale
> zycie przejdzie wam przed oczami i co wtedy ?

I nic.

Ja sobie tego nie
> wyobrazam, ze przestane zyc i nic nie bede mogl zrobic.

No i?

P.

1. Data: 2003-01-07 20:48:05

Temat: zycie ?
Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Zastanawialiscie sie kiedys co bedzie jak juz zaczniecie umierac, cale zycie
przejdzie wam przed oczami i co wtedy ? Ja sobie tego nie wyobrazam, ze
przestane zyc i nic nie bede mogl zrobic.

1. Data: 2003-01-07 20:51:29

Od: "piotr_Kr" <pitkrakow małpa @poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przejdzie wam przed oczami i co wtedy ? Ja sobie tego nie wyobrazam, ze
> przestane zyc i nic nie bede mogl zrobic.

Im szybciej z tym się oswoisz tym lepiej, łatwiej będzie Ci żyć
[gościnnie na grupie]
Piotr

1. Data: 2003-01-07 20:55:03

Od: "MsZ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwierz w życie po śmierci. Wtedy strach minie.

. DUSZA kobiety = x^2 + sqrt(31*4 -20+4*6 - (4x2) + y^2 +2xy) /
(x+y)^2-3*8+6-^*2 *(0,53 + 0,47)
-- Karl Kraus

1. Data: 2003-01-07 20:57:42

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sweet Meat" news:avfe4t$r0$1@szmaragd.futuro.pl
> Zastanawialiscie sie kiedys co bedzie jak juz zaczniecie umierac

A co ma być ?
Mnie tam bardziej interesuje jak tam jest jak się już umrze.
To musi być coś niesamowitego tam się znaleźć.
Jak za bardzo nie podpadłeś tu na ziemi to masz wielką szansę na dalszą
podróż w wieczności.

1. Data: 2003-01-07 21:42:09

Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

> I nic.
>

> No i?
>
> P.

Jezeli nie masz nic madrego do powiedzenia do w ogole nie mow.

1. Data: 2003-01-07 21:46:38

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sweet Meat <d...@a...mail>

> Jezeli nie masz nic madrego do powiedzenia do w ogole nie mow.

Yes, sir! :)

P.

1. Data: 2003-01-07 21:49:48

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MsZ" w news:avfens$5nb$1@sunrise.pg.gda.pl napisał(a):

> Uwierz w życie po śmierci. Wtedy strach minie.

Ja wlasnie tego najbardziej sie boje. Gdybym wiedzial, ze smierc jest
absolutnym koncem wtedy dopiero przestalbym sie bac.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-01-07 22:26:01

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Sweet Meat" <d...@a...mail> wrote in message
> Jezeli nie masz nic madrego do powiedzenia do w ogole nie mow.

On tylko pyta, a i mnie ciekawilaby odpowiedz, choc jedna juz mam:

"cale zycie
przejdzie wam przed oczami i co wtedy ? "

Fik! I po zyciu!
;)

Kaska

1. Data: 2003-01-07 22:26:49

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"MsZ" <m...@w...pl> wrote in message
> Uwierz w życie po śmierci. Wtedy strach minie.

Albo DOPIERO sie zacznie;)
Kaska

nie nie nie rozumiesz nie rozumiesz nie rozumiesz rozumiesz
nadpobudliwosc emocjonalna u mezczyzn
Fenomen tworczosci na podstawie wybr. koncepcji czlowieka
Moralny szantaż, czyli mężczyzna i kobieta z dzieckiem.
Wojenko miła