Re: żyrandole z korzenia

From: ZbyszekZ <z...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: żyrandole z korzenia
Date: Fri, 31 Oct 2008 11:15:38 -0700 (PDT)

On 31 Paź, 14:09, "magda" <n...@m...xx> wrote:
> Witam,
> poszukuję kogoś kto zajmuje się produkcją żyrandoli z korzeni drzew. Takie
> żyrandole często można spotkać w regionalnych karczmach...

Bo tam jest ich miejsce. Do domu bardzo średnio się nadają, piszę na
bazie własnych doświadczeń.
Jeden kupiłem (gdzieś w Polsce) a dwa zrobilem. Robota żadna, jeśli
się już zrobi z korzenia dzieło sztuki przy pomocy stu malowań różnymi
paskudztwami.
Po pierwsze wyglądają efektownie jak są duuuże, a aby były duże nie
wystarczy mieć duży pokój ale jeszcze musi być wysoki bo inaczej
będzie przeszkadzał (w domu raczej trudno jest mieć taki żyrandol
wyłącznie nad stołem.
Drugi powód jest znacznie bardziej istotny, mianowicie naturalny
korzeń nie daje się porządnie zagruntować i efekt jest taki że co parę
lat (albo szybciej) zaczyna się toto rozpadać.

--
ZZ@private