Reality Show

1. Data: 2003-04-22 21:58:45

Temat: Odp: Reality Show
Od: "Don" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal (Ojejku) <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b81q3s$ho0$...@n...news.tpi.pl...
> Witam,
>
> ostatnio zastanawialem sie dlaczego ludzie ogladaja programy w stylu Big
> Brother etc. Dla mnie osobiscie to strata czasu i tego nie rozumiem. Macie
> moze jakies pomysly?
>
> Czy byly prowadzone jakies badania zwiazane z tym tematem?

To pytanie to jakies odgrzewane kluchy.
Pamietam na tej grupie podobne jak wychodzila 1 edycja BB.
Kiedy to bylo? 2 lata temu juz?
Moze zajrzyj do archiwum grupy to dowiesz sie o czym ludzie tu pisali
na tej grupie, gdy byl szczyt ogladalnosci na BB i inne gady: Dwa Swiaty,
Lysi i Blondynki.

1. Data: 2003-04-22 22:27:52

Temat: Re: Reality Show
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oglądałeś kiedykolwiek seriale? To jest właśnie coś takiego, tylko
"naprawdę".
Tak, ogladalem MacGyvera i Druzyne A. To byla fikcja. Obejrzalem tez kilka
odcinkow pierwszej edycji BB. Uwazam, ze ich zachowanie nie bylo naturalne,
zgodzisz sie ze mna? Oni udawali kogos, kim nie sa.

> Czy zastanawiałeś się, dlaczego ludzie oglądaja wiadomości?
Chca wiedziec co sie dzieje na swiecie.

>Przecież wiele informacji tam prezentowanych nie ma żadnego wpływu na
nasze >życie.
Tu sie z Toba nie zgodze. To co sie dzieje na swiecie ma wpyw na nasze
zycie.

> Czy zastanawiałeś się, dlaczego ludzie oglądają mecze, olimpiady i wywiady
ze
> znanymi skoczkami narciarskimi?

> Dla jednych to strata czasu, inni to lubią. Fajnie, że ludzie są różni i
> ciekawią ich różne rzeczy.
A wiesz, ze na to nie wpadlem, coz wole wioslarstwo;).

Pozdrowienia.

1. Data: 2003-04-22 23:03:17

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal (Ojejku)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ostatnio zastanawialem sie dlaczego ludzie ogladaja programy w stylu Big
> Brother etc.

Osobiście akurat tej pozycji nie oglądałam, ale ogólnie rzecz biorąc,
również jeśli chodzi o seriale - stawiam na radość z podglądania.
Pozdrówki, Elle.

1. Data: 2003-04-23 07:09:25

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odcinkow pierwszej edycji BB. Uwazam, ze ich zachowanie nie bylo naturalne,
> zgodzisz sie ze mna? Oni udawali kogos, kim nie sa.

Okej, jak dla mnie to oglądanie "Drużyny A" to była strata czasu. Nawet
śmieszne to nie było - dla mnie.
Jednak jest to "podglądanie" innych ludzi, którzy mają jakieś tam przygody.
Gdyby ich nie mieli - możliwe, że ich życie byłoby nudne jak flaki. W BB mamy
namiastkę "podglądania sąsiadów" - niby nudy, ale część ludzi lubi wiedzieć
tego typu rzeczy (ktośtam wywieszał pranie w samych gatkach, a ktośtam się
spotyka potejemnie z kimśtam) - real life.

> nasze >życie.
> Tu sie z Toba nie zgodze. To co sie dzieje na swiecie ma wpyw na nasze
> zycie.

To ja jestem jakaś dziwna. Więcej wpływu ma na mnie to, czy dziś pada we
Włochach, czy nie, niż wiadomość o rozbiciu się samolotu w Indiach, karambolu w
Niemczech, ukrywaniu się przestępcy wśród narkomanów, dorocznych zawodach w
rzucaniu młotkiem do telewizora, Irakijczykach z Iranu pomagających Szyitom,
cyklonie w Indiach, egzekucji seryjnego mordercy, zwycięstwo w wyborach
prezydenckich w Nigerii...
Może ma to wpływ na moje życie, jednak porównywalne zapewne z "efektem motyla".

Pozdrawiam :)
kohol

1. Data: 2003-04-23 22:24:07

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Okej, jak dla mnie to oglądanie "Drużyny A" to była strata czasu. Nawet
> śmieszne to nie było - dla mnie.
Wyroslem z tego.

> Jednak jest to "podglądanie" innych ludzi, którzy mają jakieś tam
przygody.
A co nie masz wlasnego zycia, ze interesuja Ciebie sprawy innych?

> [...]
> tego typu rzeczy (ktośtam wywieszał pranie w samych gatkach, a ktośtam się
> spotyka potejemnie z kimśtam) - real life.
Typowo kobiece. Uwazasz, ze ludzie z BB naturalnie sie zachowuja?

> To ja jestem jakaś dziwna. Więcej wpływu ma na mnie to, czy dziś pada we
> Włochach, czy nie, niż wiadomość o rozbiciu się samolotu w Indiach...
To sa (przepraszam za wyrazenie) pierdoly. Media sie skupiaja na takich
sprawach jak wojna w Iraku, winiety, podatki. A przyznasz, ze to juz ma
wplyw na Twoje zycie.

Pozdrowienia,
Michal

PS Nie lepiej zamiast ogladac BB zajac sie sportem?

1. Data: 2003-04-24 06:59:48

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> przygody.
> A co nie masz wlasnego zycia, ze interesuja Ciebie sprawy innych?

A czy przeczy jedno drugiemu?
"Innymi słowy" - nie masz własnego życia/sportu do uprawiania, że dręczy Cię,
co ludzie widzą w BB, skoro dla Ciebie to strata czasu?

> mamy
> wiedzieć
> Typowo kobiece. Uwazasz, ze ludzie z BB naturalnie sie zachowuja?

Co jest "typowo kobiece"? BB był oglądany nie tylko przez kobiety. Rozmawianie
o innych osobach też nie jest jedynie kobiecą rozrywką. Ludzie siedzą w domach
i mają prawo "popodglądać" innych w tv przed pójściem spać. Ciekawe, dlaczego
wolą robić to niż zajmować się sportem - sam pomyśl.
Ludzie z BB IMHO naturalnie się zachowują - jak przystało na ludzi przed
kamerami. Nie jest im to narzucane przez jakikolwiek scenariusz. Sami podejmują
decyzję, jak mają wypaść - to naturalne zachowanie w takiej sytuacji.

> To sa (przepraszam za wyrazenie) pierdoly. Media sie skupiaja na takich
> sprawach jak wojna w Iraku, winiety, podatki. A przyznasz, ze to juz ma
> wplyw na Twoje zycie.

Podałam Ci informacje (nie mające wpływu na nasze życie), jak podawane są w
wiadomościach. Napisałam, że wiele informacji nie ma wpływu na nasze życie. Nie
pisałam, że wszystkie. Czytaj uważnie.

kohol

1. Data: 2003-04-24 21:46:49

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Innymi słowy" - nie masz własnego życia/sportu do uprawiania, że dręczy
Cię,
> co ludzie widzą w BB, skoro dla Ciebie to strata czasu?
Nie dreczy, tylko tego nie rozumiem, czytaj uwaznie;). Swoje zycie mam (choc
jak mieszkalem w akademiku bylo lepiej;) ) a na sport czas zawsze znajde.

> Co jest "typowo kobiece"?
Plotkowanie, pogladanie etc.

> BB był oglądany nie tylko przez kobiety. Rozmawianie
> o innych osobach też nie jest jedynie kobiecą rozrywką.
W zdecydowanej wiekszosci przez kobiety.

>Ludzie siedzą w domach
> i mają prawo "popodglądać" innych w tv przed pójściem spać. Ciekawe,
dlaczego
> wolą robić to niż zajmować się sportem - sam pomyśl.
Bo sa wygodni. A moze to lenistwo, ze im sie nie chce poruszac. A potem
narzekaja...
Co jest zdrowsze: BB czy sport?

> [...]
podejmują
> decyzję, jak mają wypaść - to naturalne zachowanie w takiej sytuacji.
Wg. mnie byli tresowani.

> Podałam Ci informacje (nie mające wpływu na nasze życie), jak podawane są
> wiadomościach. Napisałam, że wiele informacji nie ma wpływu na nasze
życie. Nie > pisałam, że wszystkie. Czytaj uważnie.
Ale wiadomosci nie oglada sie dla takich bzdur tylko dla istotnych
informacji.

Pozdrawiam,
Michal

1. Data: 2003-04-25 06:43:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Plotkowanie, pogladanie etc.

Ludzkie - powiedziałabym.

> W zdecydowanej wiekszosci przez kobiety.

Jak siedzą w domach, to między zakupami i gotowaniem obiedu włączają tv.
Kwestia sytuacyjna, niekoniecznie osobowościowa.

> Co jest zdrowsze: BB czy sport?

Sport.

> Ale wiadomosci nie oglada sie dla takich bzdur tylko dla istotnych
> informacji.

Ale podają też takie informacje.

kohol

1. Data: 2003-04-25 20:57:34

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzkie - powiedziałabym.
Raczej kobiece. Wy lubiecie czytac plotkarskie gazety, faceci tego nie
czytaja.

> Jak siedzą w domach, to między zakupami i gotowaniem obiedu włączają tv.
> Kwestia sytuacyjna, niekoniecznie osobowościowa.
Na pewno zalezy jak sie zycie uklada. Ale i tak sa ciekawsze kanaly.

> Sport.
Wiec moze lepiej zamiast ogladac tv pojezdzic na rowerze?

> Ale podają też takie informacje.
I tak nikt na to nie zwraca uwagi.

Co jest wazniejsze: prawo do podgladania czy prywatnosci?

Pozdrowienia,
Michal

1. Data: 2003-04-26 01:41:36

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

bo jak cie nuda przyprze to co innego masz ogladac jak w telewizorni same
reality show leca ?:((

Kasia

Zmiana charakteru
Freud & homoseksualizm
TEST THOMASA - rekrutacja
(NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE
jeszcze raz: śmierć kliniczna- ważne