Reality Show

1. Data: 2003-04-21 22:07:31

Temat: Reality Show
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ostatnio zastanawialem sie dlaczego ludzie ogladaja programy w stylu Big
Brother etc. Dla mnie osobiscie to strata czasu i tego nie rozumiem. Macie
moze jakies pomysly?

Czy byly prowadzone jakies badania zwiazane z tym tematem?

pozdrowienia,
Michal

1. Data: 2003-04-21 22:19:47

Temat: Re: Reality Show
Od: "R21clever" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal (Ojejku)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze jakies pomysly?
>
> Czy byly prowadzone jakies badania zwiazane z tym tematem?

Witam!
Ja nie mam najmniejszego pojecia czemu tak robia.Moze wlasnie, zeby zabic
czas, bo nie maja innych zainteresowan.Czasem ogladaja takie rzeczy by sie
posmiac :-) i zobaczyc jak to ludzie robia wszystko dla pieniedzy...

Pozdrawiam
Rafal.

1. Data: 2003-04-21 23:36:09

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b81q3s$ho0$1@nemesis.news.tpi.pl>
Michal (Ojejku) napisał(a):

> Macie
> moze jakies pomysly?

Ja ogladalem bigbrothera, bo - raz, ze mi sie podobal, a dwa - na
przekor calemu narodowi, ktory zgodnie twierdzil "ee, nie ogladam tego
syfu".
Chcialem byc wyjatkiem.

Btw- ja nie rozumiem ludzi, ktorzy czytaja ksiazki. Przeciez to jest
nudne. Czy ktos przeprowadzal jakies badania wsrod czytajacych ??
:>

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Niczego sie nie wyrzekam, do niczego sie nie przywiazuje.

1. Data: 2003-04-22 06:56:34

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał
| ostatnio zastanawialem sie dlaczego ludzie ogladaja programy w stylu Big
| Brother etc. Dla mnie osobiscie to strata czasu i tego nie rozumiem. Macie
| moze jakies pomysly?

Nie mam. Od czasu niewolnicy Izaury mam wstręt do życia cudzym życiem. Mam
własne.

| Czy byly prowadzone jakies badania zwiazane z tym tematem?

Na pewno ;-)

| Michal

Marek

1. Data: 2003-04-22 09:49:24

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojejku:
> ... Macie moze jakies pomysly?

Ogladam takie programy (choc nie zawsze) gdyz lubie ogladac telewizje,
interesuje mnie to co dzieje sie wokol mnie oraz niekiedy programy typu
reality-show wydaja mi sie intersujace.

> Czy byly prowadzone jakies badania zwiazane z tym tematem?

Z pewnoscia. Nawet jesli nie prowadzono takich badan w Polsce,
to bez watpienia juz istnieja.

Czarek

1. Data: 2003-04-22 10:06:59

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Michal:
> ostatnio zastanawialem sie dlaczego ludzie ogladaja programy w stylu Big
> Brother etc. Dla mnie osobiscie to strata czasu i tego nie rozumiem. Macie
> moze jakies pomysly?

Oglądałeś kiedykolwiek seriale? To jest właśnie coś takiego, tylko "naprawdę".
Czy zastanawiałeś się, dlaczego ludzie oglądają seriale? Na przykład mogą
oglądać dlatego, że dzieje się tam coś innego niż w ich życiu. Są inni ludzie,
niż w ich otoczeniu. Często dobierani są tak, że stanowią przeciwieństwa.
Lubimy ich bądź nie lubimy. Można o nich porozmawiać z innymi osobami -
podzielić się wrażeniami, podyskutować o preferencjach (bardziej lubię tego niż
tą, nie wiem, jak może ci się podobać zachowanie x w stosunku do y; wszak masa
osób ich "zna"). To tak, jak z plotkowaniem - ludzie lubią rozmawiać o innych
ludziach, dowiadywać się, co się u nich dzieje.
Czy zastanawiałeś się, dlaczego ludzie oglądaja wiadomości? Przecież wiele
informacji tam prezentowanych nie ma żadnego wpływu na nasze życie.
Czy zastanawiałeś się, dlaczego ludzie oglądają mecze, olimpiady i wywiady ze
znanymi skoczkami narciarskimi?
Dla jednych to strata czasu, inni to lubią. Fajnie, że ludzie są różni i
ciekawią ich różne rzeczy.

kohol
Ps. Dla mnie osobiście stratą czasu jest dyskutowanie o wyższości ludzi nie-
oglądających nad oglądającymi.

1. Data: 2003-04-22 10:26:17

Temat: Odp: Reality Show
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze jakies pomysly?
>
> Czy byly prowadzone jakies badania zwiazane z tym tematem?

bo brazykijskie seriale mogą się znudzić;D

1. Data: 2003-04-22 16:30:27

Od: "frezer" <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK <k...@k...pl> w artykule
news:Xns9365104DDC446KOMINEK@127.0.0.1 napisał...
> w <news:b81q3s$ho0$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Ja ogladalem bigbrothera, bo - raz, ze mi sie podobal, a dwa - na
> przekor calemu narodowi, ktory zgodnie twierdzil "ee, nie ogladam tego
> syfu".

No to bylo wspaniale jak "w dobrym tonie" bylo nie wiedziec co sie dzieje w
domu BB :-)

1. Data: 2003-04-22 19:36:31

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal (Ojejku) wrote:
> [...]
> Brother etc. Dla mnie osobiscie to strata czasu i tego nie rozumiem. Macie

Postaw się w butach 'bigbraderowca' - on się będzie zastanawiał dlaczego Ty
się zastanawiasz nad tym, że on ogląda. Być może stwierdzi nawet, że takie
'zastanawianie' nad "oglądającymi" to po prostu strata czasu - być może
spyta o jakieś statystyki (myślę ponadto, że 'bigbraderowiec' zupełnie
Ciebie nie zrozumie).

IMHO gdyby bardziej zastanowić się nad rozpoczętym przez Ciebie tematem, to
śmiało można zapytać:
- dlaczego 'każdy' człowiek jest innym człowiekiem?

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-04-22 21:07:40

Od: "Katarzyna Makowska" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal \(Ojejku\) <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Brother etc. Dla mnie osobiscie to strata czasu i tego nie rozumiem. Macie

Bardzo mi sie podoba, ze umiesz tak jasno powiedziec: Ja tego nie rozumiem.
Nie kazdy umie tak bezposrednio, choc to przeciez takie ludzkie: czegos nie
rozumiec, prawda?

Mniej mi sie podoba pozostala czesc twojego postu. Jesli czegos nie
rozumiesz - to skad wniosek,, ze to "strata czasu"?????? Albo cokolwiek
jednak rozumiesz ( i oszukowasz tutaj;) albo wiesz - i masz wypracowana
opinie ( no bo nie podejrzewam cie, iz wyrabialbys sobie opinie nie
rozumiejac czegos, prawda - byloby to b. nieladnie z mojej strony, gdybym cie
o cos takiego podejrzewala, czyz nie?).

Ogladalam raz Big Brothera tu, gdzie mieszkam, amerykanskiego, z ciekawosci
co to jest. Niezbyt regularnie, ot ciekawilo mnie kto wygra - to sporo mowi o
spolecznosci ogladaczy. Potem uznalam, ze jest mnostwo bardziej
interesujacych programow i nastepnego juz nie ogladalam ( jezeli takowy byl,
nie wiem, ponoc byly proby ale mialy b. niska ogladalnosc).

Bardzo popularny jest natomiast podobny, ale nieco inny program, gdzie grupa
znudzonych yuppies udaje sie w jakas dzungle i tam zyje niczym w epoce
kamienia lupanego, co tydzien wywalajac kogos ze swego grona. Tego nie
ogladalam nigdy i slysze tylko rozmowy na przerwie w pracy co sie w kolejnej
serii dzieje. Do glowy by mi nie przyszlo bziaknac tym ludziom: Alez to
strata czasu!. To ich, suwerenny wybor co ogladaja, po to jest kilkadziesiat
kanalow, aby kazdy znalazl sobie cos dla siebie BEZ osadzania co i dlaczego
ogladaja inni. Nawet jesli tych kanalow jest "tylkO" kilka - to tez nie
musisz ogladac czego nie lubisz, ba! nie musisz ogladac w ogole TV, wiesz?

Sprobuj zyc z tym co ogladaja inni na luzie, bez nerw:), bez debatowania. Jak
myslisz, dlaczego ludzie ogladaja kanal z golfem? Dlaczego inni ogladaja
programy historyczne, a jeszcze inni poradniki jak co ugotowac?

Czlowieku - to jest wlasnie roznorodnosc naszego gatunku, dopoki ktos lubi
cos co nie sprawa nam ani nikomu osobiste krzywdy - c'mon! m u s i s z
przykladac do tego latki? To jest dopiero s t r a t a c z a s u!;)

Kaska Pyzol

Zmiana charakteru
Freud & homoseksualizm
TEST THOMASA - rekrutacja
(NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE
jeszcze raz: śmierć kliniczna- ważne