Reality Show

1. Data: 2003-04-26 01:43:19

Temat: Re: Reality Show
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Btw- ja nie rozumiem ludzi, ktorzy czytaja ksiazki. Przeciez to jest
> nudne. Czy ktos przeprowadzal jakies badania wsrod czytajacych ??

do czytania ksiazek trzeba uzywac troche mozgu...
;)

Kasia

1. Data: 2003-04-26 15:03:03

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:12f0.000007a7.3ea9e436@newsgate.onet.pl>
napisał(a):

> do czytania ksiazek trzeba uzywac troche mozgu...
> ;)

Jesli czytam to uzywam zaledwie kilka procent mozgu.
Ty masz inaczej ?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Zycie jest tym, co tracisz zajmujac sie wszystkim innym

1. Data: 2003-04-26 16:55:56

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Jesli czytam to uzywam zaledwie kilka procent mozgu.
> Ty masz inaczej ?
no przeciez uwazasz ze czytanie jest nudne.
to jednak czytasz, ha! mam cie ;))
zawsze uzywamy kilku procent mozgu cokolwiek nie robimy...

Kasia

1. Data: 2003-04-27 10:12:08

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:12f0.00000910.3eaaba1b@newsgate.onet.pl>
napisał(a):

> no przeciez uwazasz ze czytanie jest nudne.
> to jednak czytasz, ha! mam cie ;))

Robienie kupy tez jest nudne. A jednak robie.
HA! MASZ MNIE!
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Glupia i prosta kobieta - to dar niebios

1. Data: 2003-04-28 07:05:30

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Raczej kobiece. Wy lubiecie czytac plotkarskie gazety, faceci tego nie
> czytaja.

"My", "my". Ja nie lubię. I nie przepadam za generalizacjami.

> Wiec moze lepiej zamiast ogladac tv pojezdzic na rowerze?

Genialne! Tylko dlaczego - skoro w zasadzie to logiczne, co piszesz - w
godzinach puszczania "Jestem jaki jestem" - tak mało ludzi widać na ulicach na
rowerkach (ależ ja gupia jestem - oni wszyscy siedzą wtedy na siłowniach!).

> Co jest wazniejsze: prawo do podgladania czy prywatnosci?

Jak dla mnie - do prywatności.

kohol

Zmiana charakteru
Freud & homoseksualizm
TEST THOMASA - rekrutacja
(NTG) Sprawy technicznie ponownie - usprawnienie OE
jeszcze raz: śmierć kliniczna- ważne