Regeneracja trawnika

następny post »
From: Piotr Zet <a...@a...hidden>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Regeneracja trawnika
Date: Wed, 23 Apr 2003 09:19:35 +0000 (UTC)

Sporo znalazłem w sieci o zakładaniu i pielęgnacji trawnika, ale nie
udało mi się znaleźć właściwej dla mnie porady, więc może ktoś pomoże...
Otoż "odziedziczyłem" trawnik ok 80m2. Był on jednak zaniedbywany
i jest trochę nierówności, kępy szerokolistnej trawy, kępy zeschniętej trawy.
Spora powierzchnia wygląda jednak "przyzwoicie".
Zastanawiam się, jak się do tego zabrać, aby mieć jednolity, równy trawnik.
Zabrałem się za przekopywanie, ale trawa jest dość gęsta i nie jest to łatwe.
Właściwie aby ją w ogole ruszyć muszę po prostu wycinać szpadlem kwadraty.
No i trochę szkoda mi istniejącego trawnika.
Wrodzone lenistwo nakazuje mi zatem przekopać tylko "brzydkie" kawałki i tam
wysiać trawę.
Czy to ma sens ? Oczywiście nie wiem jaki rodzaj trawy teraz rośnie, a ja
po prostu kupiłem "trawnik rekreacyjny"(Pokon).

--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool