Regionalnie najlepsze maślanki

1. Data: 2003-07-29 17:22:48

Temat: Regionalnie najlepsze maślanki
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do wątku "Zupy na upalne lato" zróbmy listę (to też prowokacja,
Madame B.) najlepszych maślanek w regionach.
Południe - Sanok (dżdżownica)
Poznań - Kościan (Ti'Ana)
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 17:57:35

Temat: Re: Regionalnie najlepsze maślanki, kefiry itd.
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nawiązując do wątku "Zupy na upalne lato" zróbmy listę (to też prowokacja,
> Madame B.) najlepszych maślanek w regionach.
> [...]
Dzialka pracownicza - zsiadle mleko od krowy, nie wiem jak krowa ma na imie.
Moze cos z Szekspira?
Jak nie jestem na dzialce - kefir Campiny lub kupne zsiadle mleko "Obory"
Poziomka :-))))

1. Data: 2003-07-29 17:59:08

Temat: Re: Regionalnie najlepsze maślanki
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości
> Dzialka pracownicza - zsiadle mleko od krowy, nie wiem jak krowa ma na
imie.
To fantastyczna krowa, daje od razu zsiadłe mleko. :-))))))))))))))))))
Chyba, że jest to szalona krowa, jak to na działkach bywa...

> Jak nie jestem na dzialce - kefir Campiny lub kupne zsiadle mleko "Obory"
kupne?
Moze to cos z Szekspira?
dżdżownica
PS wątek jest o maślankach, a nie o kefirach, jogurtach.

1. Data: 2003-07-29 19:29:57

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> To fantastyczna krowa, daje od razu zsiadłe mleko. :-))))))))))))))))))

Poziomka

Jakie piwo do grilla?
Zupy na upalne lato
Filety rybne + kalafior