Reklama dźwignią handlu

31. Data: 2005-07-30 05:47:37

Temat: Re: Reklama dźwignią handlu
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcei07$ht3$1@inews.gazeta.pl>, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
>
> ===
> Chyba trochę złośliwie nadinterpretujesz.

> komnaty

> ===
> Komnata z definicji jest duża.

Niekoniecznie.

> Czy pomieszczenie o powierzchni 20 m2 może
> być komnatą?

Oczywiście. Nawet o powierzchni 10 m^2.

Władysław

32. Data: 2005-07-30 05:59:51

Temat: Re: O błędach z innej beczki dla humorku
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcefgd$ef6$1@inews.gazeta.pl>, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> Użytkownik "Joe" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> ===

Piwo w zieleniaku?

Kiedy w młodości w ramach objazdów naukowych zaglądałem do Opatowa,
wiedziałem jedno -- w żadnym sklepie spożywczym nic się tam do jedzenia
nie dostanie, za to w rybnym będzie piwo.

> Ja widziałem warkę pstrąg. W sklepie tym pracowały wyłącznie starsze panie.

I bardzo dobrze. Naturalny ludzka reakcja na dziwaczny, niezrozumiały
zwrot. Przyznacue, że swojska "Warka" i angielskie "strong" mają się jak
pięść do nosa?

> We wrocławskim kerfurze

Czym się różni "Warka strąg" czy nawet "pstrąg" od "kerfura"?

Kiedyś w sklepie zobaczyłem napis "lunszmyt" (luncheon meat). Bardzo mi
się to spodobało.

Władysław

33. Data: 2005-07-30 11:40:33

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ===
> Broń biologiczna jest naturalna?
> ===

Zdecydowanie bardziej od broni konwencjonalnej :)

Margola Pełna Konwencji

34. Data: 2005-07-30 11:42:06

Temat: Re: O błędach z innej beczki (straganu)
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R." <r...@r...net> napisał w wiadomości
> We Wrocławiu jest fajna knajpka w której dają do jedzenia "pstronga"...
>
> Jak zapytałem się kelnera co to jest to wyjaśnił, że taka ryba... :->

to pewnie ta, którą serwują nad morzem jako "fish from grill"

:)

Margola

35. Data: 2005-07-30 11:44:51

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joe" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> Kiedyś w sklepiku na Kijowskiej: etuja na jaja
> i w zieleniaku piwo: Warka Strąg
>
> Ale te angielskie tłumaczenia biją wszystko! :-))

No nie wiem. Jak w warszawskim kiosku ujrzałam "Olłejs", to umarłam i leżę
do dziś.

Margola

36. Data: 2005-07-30 19:05:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> [...]
>

> Czym się różni "Warka strąg" czy nawet "pstrąg" od "kerfura"?
>
> Kiedyś w sklepie zobaczyłem napis "lunszmyt" (luncheon meat). Bardzo mi

Super, lepsze to i nieuniknione niż błedy ortograficzne.
pozdr. zaje... Jerzy

37. Data: 2005-07-30 19:08:52

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):
> Użytkownik "Joe" <j...@k...pl> napisał w wiadomości

> No nie wiem. Jak w warszawskim kiosku ujrzałam "Olłejs", to umarłam i leżę
> do dziś.

Sie wie, Warszawa [pracująca] to obecnie w 3/4 element napływowy. Nie
to, że coś mam przeciw, ale kierunki napływu tumbylców są różne, nie
wyłączjąc mojego ukochanego K.
pozdr. Jerzy

38. Data: 2005-07-30 19:17:21

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem dzisiaj żelazko. Cytuję fragment instrukcji:

"Gęsta para musi być używana w prasowaniu przy użyciu pary."

Od kilku godzin zachodzę w łeb, co autor miał na myśli :)

sadyl

39. Data: 2005-07-30 19:39:14

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl napisał(a):
> Kupiłem dzisiaj żelazko. Cytuję fragment instrukcji:
>
> "Gęsta para musi być używana w prasowaniu przy użyciu pary."
>
> Od kilku godzin zachodzę w łeb, co autor miał na myśli :)
>
> sadyl

Gdybyś miał stara pod reką ;-((( to ...
Hmmm, to przy parowaniu sie samo wychodzi w praniu.
;-)
pozdr. Jerzy

40. Data: 2005-07-30 20:25:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Jul 2005 21:17:21 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Kupiłem dzisiaj żelazko. Cytuję fragment instrukcji:
>
>"Gęsta para musi być używana w prasowaniu przy użyciu pary."
>
>Od kilku godzin zachodzę w łeb, co autor miał na myśli :)
>
>sadyl

Morzesz miec nie gesta pare, jasne...jak wody w zelazki jest
bardzo malo, to para jest ...malutka ;P moze to synonim tej nie
bestej :PPP

Pierz, co nigdy zadnych instrukcji nie rozumial w
zyciu...szczegoolnie tych do skladania czegokolwiek, zawsze mi
sie wydaje, ze zabraklo mi trzeciej |(co najmniej) reki a
srubokret powinie krecic dwoma koncami, zeby jakakowliek srubke
przykrecic, jak rowniez powinnam miec conajmniej reke przyjrecona
tylem do przodu
K.T. - starannie opakowana

Prażynki ?
mięso orzech?