Relanium

1. Data: 2010-12-29 21:29:21

Temat: Relanium
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo mozna brac Relanium 2mg 2x dziennie zeby sie nie uzaleznic?
adam

2. Data: 2010-12-29 23:21:25

Temat: Re: Relanium
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak dlugo mozna brac Relanium 2mg 2x dziennie zeby sie nie uzaleznic?

teortycznie 2 tyg, tak jest napisane na ulotce dowolnej benzo ;)

3. Data: 2011-01-03 14:52:18

Od: Diabełson Classical <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-29 22:29, adam pisze:
> Jak dlugo mozna brac Relanium 2mg 2x dziennie zeby sie nie uzaleznic?
> adam

hehe
ja kiedyś łykałem >>> UWAGA <<< ale poważnie - T R Z Y D Z I E Ś C I
tabsów 5 mg DZIENNIE. Oczywiście, nie od razu, tylko po długotrwałym
"treningu". To było 25 lat temu. Spałem potem 2 dni :D. Pociąg do benzo
przeszedł mi jak ręka odjął. Teraz jak jestem zdenerwowany, to raz na
rok wezmę 2 mg, ale wcale mnie nie ciągnie. Wolę wypić ćwiartkę albo
szklankę melisy. Tak więc nie ma uzależnienia, z którego się jakoś nie
wychodzi. Albo się przestaje brać, albo cztery dechy i do piachu ;)
--
zimo, wypierdalaj :D

Kto się zna na ferrytynie?
Kto się zna na ferrytynie?
Dziwne
[cross-post] [FUT: pl.pregierz] amigdalina (witamina B17)
dentysta - dziwny problem