Renata (Natek) nie żyje

631. Data: 2010-09-28 17:17:29

Temat: Re: Wątek.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-28 09:24, Ghost pisze:

> Dom waryatuf.

Dopiero teraz to odkryłeś?
A myślisz, że dlaczego Glob, a wcześniej Vilar i jeszcze inni,
postulują/wali zmianę nazwy grupy?

--
Pozdrawiam - Aicha

632. Data: 2010-09-28 17:18:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Rozsądny człowiek drzewko zasadzi. Doprawdy nie wiem, jak nazywa się
> człowiek, który drzewko schowa. Może Chiron?
> :)
>
> Pozdrawiam,
> F.
Cicho, wiem, że zasadzi:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

633. Data: 2010-09-28 17:36:07

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> pat&ks wrote:
> Poza tym, "nie rozumiem" [;-)] na czym polega opisane przez ciebie
> małżeństwo (zupełnie udane i szczęsliwe) a małzonkowie tworzą, każde z
> osobna dwa nowe znacznie szczęśliwsze związki?
> Życie pisze takie scenariusze.

ja jestem konserwa - dla mnie rodzina
to jednak pewna wartość .
Teraz widze , że nieświadomie założyłem , że dla
Ciebie też - mój błąd.
..

> Nie założyłbym się, że tylko mojego.

oj tego nikt nie twierdził - ja tylko
o Twojej , hipotetycznej , dodatkowej motywacji
w tej wypowiedzi :))))
> Bardzo blisko, choć upraszczasz. Dla mnie fascynująca jest sama natura

nie da się inaczej - to grupa dyskusyjna :)))

> sojuszu kilku osób tutaj - pozornie bardzo przypadkowego. Robocza hipoteza
> dotyczy właśnie wspólnoty przedwstępnej obróbki rzeczywistości.

nie - ten podział jest chyba od dawna
(ale nie chce go oceniać ) - ta sytuacja
tylko go uwypukliła

> Linczowani stali sie linczującymi - jakiś problem ? Zaraz wróci równowaga.

jeśli to niezamaierzone to problem w nieświadomości
chyba , że taki był Twój zamiar/cel to faktycznie ....

> Nawiasem, mocno naciągasz pisząc:
> "Dla mnie ich wypowiedzi były neutralne."

nie nie mam potrzeby naciągać
ja poprostu mam podobne poglądy
choć wyjaśnienia/motywacje mogę mieć
inne - ale to szczegół :)))
..
> Tekst:
> " nie popadajcie w euforie - nie zmykajcie oczu - bo jednak są też
> zagrożenia"
>
> Nie budzi u mnie nawet cienia zażenowania czy negatywnych emocji. Gdy
> obrabiam go przez pryzmat hipotetycznych intencji i osobę nic mi się na
> "czerwono" nie zapala.

no bo ta wersja jest wyjątkowo układna
tak by nic się nie zapalało

- ale w dyskusji na szybko -
różne kwiatki wychodzą
zamierzone i nie :)))))

> Dla porządku.IMHO uproszczenie. Ludzie stosują bardziej zaawansowane
zgoda - uproszczenia sa zawsze :)))

> techniki kontroli myśli.

albo tak im sie wydaje:
<<złapał kozak tatarzyna .....>>

pozdr.

634. Data: 2010-09-28 17:37:45

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szydło z worka... ;)

specjalistka od szydełkownia ?
:)))
pozdr.

635. Data: 2010-09-28 17:40:22

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 28 Wrz, 18:19, "pat&ks" <p...@t...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka"

>Zadyyyma :)

>No ale, tutaj to przeca normal ;)

no trzeba dbać o odpowiedni poziom napjecia
o się nam Vilarka znudzi i pójdzie gdzie indziej :))))

636. Data: 2010-09-28 17:43:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-28 18:13, vonBraun pisze:

> /.../
> Krzywda by mi sie nie stała

HA! Ale mnie mogłaby się stać. ;)

Ewa

637. Data: 2010-09-28 17:45:24

Od: "pat&ks" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pat&ks" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Hmm, OK.
> Ale pomyśl o psp jako o krainie łagodności i mądrości...... Daję nam 2 dni
> istnienia.
>
> Bo zdrowe emocje zmuszają do reakcji i myślenia.
> Zresztą, z pewnością zdajesz sobie sprawę, że człowiekowi do życia
> potrzebny jest... stres i adrenalina. Zarówno za niski, jak i za wysoki
> poziom obydwu są dla nas zabójcze.

OK , ale nie każdy wszystko wytrzyma

są ludzi ,którzy maja prawdziwe
problemy i z tym też trzeba sie liczyć

a trafić we właściwy poziom jest trudno
to co dla mnie ledwie pobudzjące
dla innego może już być zabójcze/zbyt_mocno_strsujące

638. Data: 2010-09-28 17:48:01

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Sep 2010 19:18:59 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Cicho, wiem,

Niezły jesteś!

> że zasadzi:-)

Jakoś mi nie do śmichu w tym szczególnym przypadku. Pozostawię więc
bez komentarza Twoją wypowiedź. No offence.

Pozdrawiam,
F.

639. Data: 2010-09-28 17:57:53

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Sep 2010 19:37:45 +0200, pat&ks napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> specjalistka od szydełkownia ?
> :)))
> pozdr.

A jakże! :) I od worków, i co tam jeszcze komu pasi.

Pozdrawiam,
F.

640. Data: 2010-09-28 18:08:50

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Sep 2010 19:10:12 +0200, Szaulo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> O nie, Chorin

Kto zacz? :)

> będzie tylko innych podejrzewał o chowanie.

Może intencje miał dobre..., who(rin) knows...

Pozdrawiam,
F.

Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a