Renta socjalna a bezrobocie

1. Data: 2004-03-02 13:25:28

Temat: Renta socjalna a bezrobocie
Od: "nina" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam taki maly problemik.
Z tytulu trwalego inwalidztwa otrzymuje rente socjalna wyplacana przez
ZUS.Niedawno zostalam zwolniona z pracy i zastanawiam sie nad tym, czy
pomimi to,ze pobieram rente przysluguje mi bezrobocie?W koncu wykazuje jakis
dochod, ale...
Czy ktos wie,jak to jest z tym bezrobciem w takiej sytuacji?

Pozdrawiam
Nina

2. Data: 2004-03-02 14:24:07

Temat: Odp: Renta socjalna a bezrobocie
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakis
> dochod, ale...
> Czy ktos wie,jak to jest z tym bezrobciem w takiej sytuacji?

--------------------
Witam,
osobie zwolnionej z pracy,a pobierajacej swiadczenie (rente socjalna) z ZUS,
nie przysluguje zasilek dla bezrobotnych,poniewaz w tym przypadku, pobierane
jest juz jedno swiadczenie.

Pozdrawiam
Boguslawa

3. Data: 2004-03-06 10:49:56

Od: "barbar2" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nina <a...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> dochod, ale...
> Czy ktos wie,jak to jest z tym bezrobciem w takiej sytuacji?

Witaj! Możesz zarejestrować się w PUP jedynie jako osoba poszukująca pracy. Z
tego tytułu nie otrzymasz jednak zasiłku. Będą jedynie odprowadzane za Ciebie
składki na ubezpieczenie zdrowotne. Ale warto bo czasem trafia się ciekawa
oferta pracy.
Pozdrawiam
Basia

4. Data: 2004-03-06 18:30:29

Temat: Re: Renta socjalna a bezrobocie
Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bedac na zasilku zarejestrowanym jako osoba poszukujaca pracy, zadne
skaldki czy to ZUS czy na ubezpieczenie zdrowotne nie sa odprowadzane.
Pzdr
Andrzej

http://www.gazeta.pl/usenet/

Stoly izokinetyczne(izometrycz nych)