Rewelacyjne krewetki na ostro

1. Data: 2009-10-17 18:05:39

Temat: Rewelacyjne krewetki na ostro
Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W piątek dostałem sporą ilość krewetek królewskich i jako że naprawdę trudno
jest znaleźć dobry i sprawdzony przepis to podzielę się tym z którego sam
dzisiaj robiłem. Wyszło po prostu bajecznie !!!!
A przepis naprawdę zasługuje na najwyższe oceny bo cały proces pokazany jest
tak że nawet ktoś kto z kuchnią jest na bakier nie jest w stanie go popsuć.

http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-krewetki-
krolewskie-na-ostro

pozdrawiam
SL

2. Data: 2009-10-18 17:22:14

Temat: Re: Rewelacyjne krewetki na ostro
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:05:39 +0200, Sławomir Lewandowski napisał(a):

> [...]
> tak że nawet ktoś kto z kuchnią jest na bakier nie jest w stanie go popsuć.

Rzeczywiście wyglądają apetycznie, przepis bardzo ciekawy.
I strona bardzo ciekawa, będę tam zaglądac. Póki zo znalazłam tam przepis
na lody bananowe:
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-przyrzadzic-lody
-bananowe
Robię identycznie lody z truskawek, ale bez mleka, a zamiast mleka daję
wodę lub sok oraz cukier (niezbyt dużo) i mam wtedy pyszny sorbet.
--

Ikselka.

3. Data: 2009-10-18 17:50:51

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żebym znalazł tą stronę wcześniej i miał czas ją przeszperać to bym nie
wyrzucał skorup z obranych krewetek. Okazuje się ze są też składnikiem do
extra zupy krabowej. Coś jak gotowanie zupy rybnej na szkieletach ryb. Ale
juz wiem co będzie następnym razem jak znów będą krewetki :-)))
pozdrawiam
SL

4. Data: 2009-10-19 08:38:56

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:hbd11h$7ci$1@news.onet.pl...
> [...]
jest
> tak że nawet ktoś kto z kuchnią jest na bakier nie jest w stanie go

A jak usmażyć tak makaron żeby nie przywarł?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2009-10-19 08:54:36

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak usmażyć tak makaron żeby nie przywarł?

Na mocno rozgrzanym tłuszczu. Ja smażyłem na teflonowej patelni więc nie
było problemu. A efekt naprawdę powalający
pozdrawiam
SL

6. Data: 2009-10-24 16:42:40

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

"Zwierzęta cierpią na całym świecie. Również w twoim otoczeniu. Również przez
ciebie.
Zastanów się nad twoim odżywianiem. Ludzie stwarzają sobie wiele, bardzo wiele
negatywnej karmy poprzez swój niewłaściwy sposób odżywiania.
Jedzenie mięsa jest dużym grzechem, jedzenie ryb dużym błędem.
Niezliczone zwierzęta cierpią z powodu waszego błędnego odżywiania. Wielu z was
wykorzystuje eksperymenty J.C.Bose'a, który wykazał, że również rośliny są
reagującymi istotami żywymi, aby usprawiedliwić swój niewłaściwy sposób odżywiania.
Rośliny są oczywiście istotami żywymi. Zwierzęta jednakże wyposażone są w system
nerwowy oraz dysponują ograniczoną zdolnością do myślenia, czego są pozbawione
rośliny. Dlatego zwierzęta krzyczą i płaczą kiedy są zabijane, rośliny nie.
Nie porównuj zatem zwierząt z roślinami, ponieważ nie jest to nic innego jak
błędna logika.
Zmień raczej swoje odżywianie. Trzymaj się z daleka od mięsa na ile jest to możliwe.
Wówczas uczynisz wiele, bardzo wiele dla poprawy świata."

7. Data: 2009-10-25 11:26:11

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmień dealera albo to co bierzesz bo jak widac zabija to co pozostało z
Twoich szarych komórek

KIWANO
parowary a gotowanie na gazie-ekonomicznie?
a moje sajgonki rozklejająsię :(
Faszerowany kurczak bez wątróbki?
Jak to ...