prośba o pomoc Jaką patelnie kupić

1. Data: 2009-10-17 19:39:19

Temat: prośba o pomoc Jaką patelnie kupić
Od: "Kuba P." <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o żeliwną patelnie czy ktoś mógłby podać jakiegoś
konkretnego sprawdzonego producenta albo może link

dziękuję i pozdrawiam

2. Data: 2009-10-18 07:39:49

Temat: Re: prośba o pomoc Jaką patelnie kupić
Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba P. pisze:
> chodzi mi o żeliwną patelnie czy ktoś mógłby podać jakiegoś
> konkretnego sprawdzonego producenta albo może link
>
> dziękuję i pozdrawiam

założenie generalnie jest takie, im grubsza i cięższa patelnia tym
będzie bardzo dobra, oczywiście odbija się to na cenie produktu, cała
powinna być z żeliwa
r.

3. Data: 2009-10-18 07:43:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba P." <p...@g...com> wrote in message
a.googlegroups.com...
chodzi mi o żeliwną patelnie czy ktoś mógłby podać jakiegoś
konkretnego sprawdzonego producenta albo może link

dziękuję i pozdrawiam

Nie podałeś:
1) średnicy
2) głębokości
3) pokrycia
4) ilości i rodzaju rączek
5) gładka czy ryflowana
6) do czego ma slużyć

4. Data: 2009-10-18 07:43:50

Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba P. pisze:
> chodzi mi o żeliwną patelnie czy ktoś mógłby podać jakiegoś
> konkretnego sprawdzonego producenta albo może link
>
> dziękuję i pozdrawiam

http://www.allegro.pl/item778950226_patelnia_zeliwna
_26_cm_ok_2kg_odlew_bez_powlok.html

to bardzo dobry przykład

5. Data: 2009-10-19 05:56:53

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> http://www.allegro.pl/item778950226_patelnia_zeliwna
_26_cm_ok_2kg_odlew_bez_powlok.html

> to bardzo dobry przykład

Patelenka fajna, ale ta cena hehehe
kupilem taka sama w Tesco (promocja byla i zaluje ze nie wzialem tez dla
tesciowej i Mamy) po .... 9,90 :-)
ale fakt faktem - godna polecenia patelenka

6. Data: 2009-10-22 06:00:12

Od: nur <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80131728

Kuba P. pisze:
> chodzi mi o żeliwną patelnie czy ktoś mógłby podać jakiegoś
> konkretnego sprawdzonego producenta albo może link
>
> dziękuję i pozdrawiam

Rewelacyjne krewetki na ostro
KIWANO
parowary a gotowanie na gazie-ekonomicznie?
a moje sajgonki rozklejająsię :(
Faszerowany kurczak bez wątróbki?