Robale :/

1. Data: 2007-03-09 14:01:33

Temat: Robale :/
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

U moich znajomych w sypialni, a i u mnie w łazience są jakieś robale.
Wygląd tego raczej trudno określić, bo są tak małe, ze praktycznie bez
lupy trudno cokolwiek dojrzeć. Ale mają one ok. 1mm długości albo
jeszcze mniej, raczej jasnego koloru i poruszają się na nogach. Nie są
przesadnie szybkie jak mrówki, chodzą po ścianach małymi gromadkami lub
pojedynczo, bez jakiegoś konkretnego celu. W poprzednim moim mieszkaniu
też takie miałem. Innych (większych) form życia nie stwierdziłem. Co to
mogą być za stwory i jak z nimi walczyć?

--
Big Jack
//////

2. Data: 2007-03-09 20:24:11

Temat: Re: Robale :/
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przesadnie szybkie jak mrówki, chodzą po ścianach małymi gromadkami lub
> pojedynczo, bez jakiegoś konkretnego celu.

Zrób im foto.

> Innych (większych) form życia nie stwierdziłem.

Na pewno masz pająki.:-)

3. Data: 2007-03-09 20:38:12

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:essg0o$edp$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik *boletus* napisał(a):

> Zrób im foto.

Nie mam takiego aparatu żeby miał takie makro żeby to ścierwo uwiecznić.

> Na pewno masz pająki.:-)

Może jakiś się uchował przed eksterminacją. Moje mieszkanie jeszcze nie
zamieszkałe i puste.

--
Big Jack
//////

4. Data: 2007-03-10 01:39:59

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> W wiadomości: news:essg0o$edp$1@nemesis.news.tpi.pl

> Nie mam takiego aparatu żeby miał takie makro żeby to ścierwo uwiecznić.
Moze to roztocza? :)
Troche offtopic ale do dowolnego aparatu kawalek soczewki i da sie
zrobic naprawde smieszne makro: http://drut.org/zuum2.jpg - zrobione
byle klikadlem.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

5. Data: 2007-03-10 07:36:52

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:est2c3$bb1$1@atlantis.news.tpi.pl
użytkownik *BartekK* napisał(a):

> Moze to roztocza? :)

Może, chociaż tego podobno mamy pełno w łóżkach, a ja w swoim jeszcze
żadnego nie widziałem. Nie znaczy to, że go nie ma, tylko że jest
jeszcze mniejsze.

> Troche offtopic ale do dowolnego aparatu kawalek soczewki i da sie
> zrobic naprawde smieszne makro:

Tylko spróbuj coś ganiać taką konstrukcją.

--
Big Jack
//////

zalanie czy trzeba coś udowodnić?