Rocznica 6 lat ,pomocy!!!!!!!

1. Data: 2003-04-22 08:21:40

Temat: Rocznica 6 lat ,pomocy!!!!!!!
Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze
Za parę dni mam z żoną rocznicę ślubu ,i tak jakbym zkapcaniał nie mam
żadnego pomysłu ,ludzie zaproponujcie mi cos ,Może niech sie kobiety
wypowiedzą co by chciały otrzymać na rocznicę ślubu.
Będę bardzo wdzięczny za wypowiedzi.
j.m.

2. Data: 2003-04-22 08:58:03

Temat: Re: Rocznica 6 lat ,pomocy!!!!!!!
Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lysy" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żadnego pomysłu ,ludzie zaproponujcie mi cos ,Może niech sie kobiety
> wypowiedzą co by chciały otrzymać na rocznicę ślubu.

Hej
A ile masz na to "kasy" ? To niestety wpływa na jakośc prezentów.
Z banalniejszych, ale mile widzianych"
Dobre perfumy to ok 300 zł.
Markowa bielizna ok. 200 zł. (albo i więcej)
Nowe kolczyki albo łancuszek ok. 200 zł.
Bon na wyjscie do gabinetu kosmetycznego

W maju jest parę dni wolnych, może mały, wspólny wypad tylko we dwoje.
Ja akurat najbardziej skłaniałbym sie do tego wyjazdu, ale moj staż
wynosi 13 lat i 2 dzieci.
Cieszyłabym sie także z kolacji przy świecach -tylko we dwoje, czy
zaproszenia do teatru.

Miłego
Agata

3. Data: 2003-04-22 09:18:01

Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piknik ,bardzo dobry pomysł ,muszę sprawdzić jaka będzie pogoda na
weekendzie :)
janusz

4. Data: 2003-04-22 09:42:37

Od: "Cleopatra" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadnego pomysłu ,ludzie zaproponujcie mi cos ,Może niech sie kobiety
> wypowiedzą co by chciały otrzymać na rocznicę ślubu.

Moze romantyczny piknik na lonie natury?? Oczywiscie w jakims spokojnym
miejscu a nie na srodku parku miejskiego:D

pozdrawian i GRATULUJE rocznicy :)

--
-=3893351=-
-=[PsychoZ]Cleopatra=-