Wierszyki na zaproszenia ślubne

1. Data: 2003-04-22 08:18:24

Temat: Wierszyki na zaproszenia ślubne
Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po długiej nieobecności,

czy moglibyscie Państwo zaproponować jakiś tekst / wierszyk, który mozna by
umieścić na zaproszenaich ślubnych?

Myślę o czymś raczej lekkim, bez zbędnego patosu i peanów na cześć wiecznej
miłości.

Z góry dziekuje

BS

2. Data: 2003-04-22 10:53:10

Temat: Re: Wierszyki na zaproszenia ślubne
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl> napisał

> czy moglibyscie Państwo zaproponować jakiś tekst /
wierszyk, który mozna by
> umieścić na zaproszenaich ślubnych?

Poniżej wierszyki spisane z zaproszeń ślubnych moich
zajomych (mój kolejny bzik - kolekcjonyje zaproszenia ślubne
i zdjęcia ;-)))
Niestety połowa z nich ... to małżeństwa już nieistniejące
.... więc wierszyki chyba gwarancji nie dają ;-)))
Reszta wierszyków idzie na priv (bo są w tabeli i nie moge
ich tu przekopiować).

Pozdrawiam
MOLNARka

1.
Mój losie nieznany jak to uczyniłeś
Dwa odległe sercaw jedno połączyłeś
Wśród tysiąca innych ją jedną widziałem
Los tak chyba zechciał że ją pokochałem

I dla mnie mój los zawsze był nieznany
I serce pytało gdzie ten ukochany
Góry Cię przynosły wsród lata zieleni
Jasteśmy jak widać sobie przeznaczeni

2.
Gdy dwoje ludzi dzieli to samo marzenie - rodzi się miłość

3.
Woda
na niej fale
na niej łódka
na niej kobieta
nie niej mężczyzna
między nimi miłość

4.
Są dwa serca
ich ciągłe, nieustanne bicie
zdaje się w dwóch jestestwach
jedno tworzy życie

Łańcuch, który nas wiąże
los nie skruszy zmianą
będą bić zawsze razem
albo bić przestaną

5.
Jeśli cokolwiek warto na świecie czynić,
to tylko jedno - miłować
(Jan Paweł II)

6.
Jedno jest tylko w życiu szczęście -
kochac i być kochanym
(Georges Sand)

7.
Jedną z najstarszych ludzkich potrzeb
jest mieć kogoś, kto zastanawia się
gdzie jesteśmy kiedy nie wracamy
wieczorem do domu

8.
Kochać to nie znaczy
patrzeć na siebia nawzajem
lecz patrzeć razem w tym samym kierunku
(Antoine de Saint Exupery)

9.
Czy zechcesz los swój złożyć w moich dłoniach?
Odpowiesz - tak - bo serce mi dałaś
Lecz kiedy włos zbieleje na skroniach
Bądz mi tym wszystkim, czym dzisiaj być chciałaś

Czy zechcesz ze mną przeżyć dni wyśnione?
Odpowiesz - tak - bo ufasz mi szczerze
lecz kiedy wszystko już będzie spełnione
Bądź dla mnie takim, w jakiego dzisz wierzę

10.
Nie obiecuję Ci wiele
Bo tyle to prawie nic
Najwyżej wiosenną zieleń
Najwyżej pogodne dni

Najwyżej uśmiech na twarzy
I dłoń w potrzebie
Nie obiecuję Ci wiele, bo tylko
Po prostu siebie

11.
Tak! "Kocham Cię" - to znaczy: chcę być z Tobą
Podźwignąć ciężar, co się życiem zowie
Być domu Twego Swiatłem i ozdobą
I nieść Ci pokój, i ciszę i zdrowie

12.
... daję Ci miłość cenniejszą niż pieniądz
siebie Ci daję nim to potwierdzi kaznodzieja
bądz prawo

czy dasz mi siebie i powędrujesz ze mną
czy trwać będziemy, ja przy Tobie - Ty przy mnie
dopóki żyjemy ...

13.
Miłość szczęśliwa. Czy to jest normalne,
czy to poważne, czy to pożyteczne -
co świat ma z dwojga ludzi.
którzy nie widzą świata ?

Wywyższeni ku sobie bez żadnej zasługi,
pierwsi lepsi z miliona, ale przekonani,
że tak stać się musiało
(Wisława Szymborska)

14.
Ty i ja spośród tysięcy
Mocno trzymamy się za ręce
Niezwykły dzień, doniosła chwila
I szept nieśmieły: miły... miła ...
Odtąd już razem zawsze i wszędzie
Tak miało być i niech tak będzie

15.
Szukałem Ciebie pośród kobiet roju,
Czekałem Ciebie o każdej godzinie,
I pełen byłem trwóg i niepokoju
Że zanim przyjdziesz życie moje minie

3. Data: 2003-04-22 19:40:16

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka wrote:

> Reszta wierszyków idzie na priv (bo są w tabeli i nie moge
> ich tu przekopiować).

To ja też poproszę o tę resztę.
A jeśli w tym co przesłałaś na priv nie było Kazimierza Przerwy
Tetmajera
"A jeśli będziesz moją żoną, umiłowaną, poślubioną........"
To ja gorąco polecam, było na naszym ślubnym (ręcznie pisanym)
zaproszeniu, bardzo nam się podobało i było mniej oklepane od choć
pięknej Ballady ślubnej Gałczyńskiego.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

4. Data: 2003-04-23 07:46:38

Temat: Odp: Wierszyki na zaproszenia ślubne
Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za wszystkie wierszyki i sentencje, zastanowimy się z
narzeczoną któy z nich wybrać :)

BS

5. Data: 2003-04-23 07:48:43

Temat: Re: Odp: Wierszyki na zaproszenia ślubne
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz Skorek wrote:

> Dziekuje bardzo za wszystkie wierszyki i sentencje, zastanowimy się z
> narzeczoną któy z nich wybrać :)

Ja jeszcze polece:
http://www.razem.20fr.com/ - tam tez znajdziesz troche tekstów
zaproszen, pare ladnych cytatów.
pzdr
agi

6. Data: 2003-04-23 08:32:46

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> .... więc wierszyki chyba gwarancji nie dają ;-)))
> Reszta wierszyków idzie na priv (bo są w tabeli i nie moge
Ja tez moglabym poprosic? Czeka mnie to co prawda za rok ale zawsze warto
zbierac
a... i prosze o usuniecie antyspamu z adresu

Kropelka

7. Data: 2004-05-19 11:02:52

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

mam prośbęjeżeli nie sprawiało by to trudności możesz mi przesłać wierszyki na
zaproszenia ślubne??
Proszę

8. Data: 2004-05-19 18:28:49

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...pl> wrote in message

> mam prośbęjeżeli nie sprawiało by to trudności możesz mi przesłać
wierszyki na > zaproszenia ślubne??

Nie. Musisz sama poszperać w tym programie o którym pisałem.

"cena za miłość" godne przeczytania
Zawistna ciotka, zawistny wujek
i wszystko jasne:)
Spokojnie jakos tu u was