Zawistna ciotka, zawistny wujek

1. Data: 2003-04-21 20:38:30

Temat: Zawistna ciotka, zawistny wujek
Od: "Farciarz co je chuliganem" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to jest u was w rodzinie. Bo u mnie to co po niektorym watroby sie
przekladaja , z zawisci i zazdrosci. Jak jest okazja sie spotkac przy jednym
stole, bo to jakies imieniny czy inne swieto. To wszyscy ohh ahh, grzecznie,
"bulka bibulka" ee i oo ynteligentnie i grzecznie. Ale niech no se ktos
ciutke wypije, wtedy jezyki sie rozwiazuja i leca uszczypliwe uwagi, da sie
wyczuc nute poirytowania moim nowym samochodem, moim stylem ubierania sie w
oryginalne ciuchy.....I tak to jestem czarna owca w rodzinie. Bo moj ojciec
ma swoja firme, w ktorej ja tez pracuje jako " trzeci po Bogu" i brata
ciotecznego co raz poganiam do roboty, bo kawal lenia z niego, cwaniaczka i
lesera. A jak to jest z zawiscicia i zazdroscia u was>?