Rodzice VS Chłopak... Co robić?!?!?!

1. Data: 2001-08-21 11:55:54

Temat: Re: Rodzice VS Ch?opak... Co robi?!?!?!
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
news:9ltd3e$ljv$1@news.tpi.pl...
> Eva:

> Nie kazdy moze wnikac w swa podswiadomosc,
> siegac do informacji ktore tam zalegaja, gdyz
> dla niektorych moze to skonczyc sie pewnie
> w pokoju bez klamek. :)
> Istnieja metody oparte na medytacji (ktorych nie znam
> zbyt dobrze) pozwalajace wnikac do zasobow bardzo
> niezwyklych informacji zalegajacych w podswiadomosci
> i 'penetrowac' je.
> Jeden z moich dobrych znajomych o malo sie przez
> to nie wykonczyl, ale to inna historia. :)
>
> Ogolnie: trzeba byc ostroznym w zglebianiu obszarow
> naszej psychiki IMO.

Nie żartuj Czarek !
To co - mamy żyć jak roślinki ?
Nawet one czują i reagują i wcale nie jestem pewna czy nie analizują własnej a nawet
wspólnej
świadomości i podświadomości.
Byłabym raczej za tym, że to robią;).
Trochę je obserwuję . Podobnie jest ze zwierzętami.
To tylko nasze durne filozofie różne ( sorry;)) ) , typowe dla nudzących się ludzi ,
no i tych,
którzy chcą na tym zarobić, doprowadzają nasz gatunek do absurdu i szaleństwa,
IMHO;).

A może ten Twój znajomy pomagał sobie narkotykami ?
Albo zamiast analizować skupiał się na jakichś niemądrych przekazach od niemądrych
ludzi ?

Pozdrawiam:) Eva

1. Data: 2001-08-21 12:08:58

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> Nie żartuj Czarek !

No OK, troche zartowalem. :)

> To co - mamy żyć jak roślinki ?

Oczywiscie ze nie, no chyba ze juz jestesmy jak roslinki. :)

> A może ten Twój znajomy pomagał sobie narkotykami ?

Raczej nie. :)

> Albo zamiast analizować skupiał się na jakichś niemądrych
> przekazach od niemądrych ludzi ?

Nie wiem, bo nie poznalem tych 'specow'. :)
Ale sprawa jest naprawde powazna, nawet nie zdajesz Sobie
(jak widze) sprawy jak bardzo. :)

PS: Napisze cos wiecej na priv. :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-08-26 20:01:09

Temat: Re: Rodzice VS Chłopak... Co robić?!?!?!
Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> napisał:

>wiem, ze nie kazdy duzo starszy
> facet stanowi dla nastoletniej dziewczyny najwieksze zlo i ze nie kazdemu
> chodzi tylko i wylacznie o sex z mlodym cialkiem.

ale też nie każda dziewczyna może mieć tyle szczęścia co Ty

ŁuKAsh

1. Data: 2001-08-26 20:05:46

Temat: Re: Re: Rodzice VS Chłopak... Co robić?!?!?!
Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS nie może być, że euro nie ma groszy!

euro-centy będą...

> Pozdrrrawiam
> --
> miau

Dziewczyna z tej samej GRUPY, KLASY
NA CZYM POLEGA UZALEŻNIENIE W SEKTACH
Odbyło sie I spotkanie PSP:)))
Skąd u człowieka biorą się problemy...?
off topic - PRZESTĘPSTWO, a raczej wykroczenie... (nie czytać!)