Rodzinne walentynki

163. Data: 2005-02-15 11:14:52

Temat: Re: Rodzinne walentynki
Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
news:cusdk6$2d93$1@mamut1.aster.pl...

_DISCLAIMER_
Niniejszym oświadczam, iż pozostaję we w związku
z Agnieszka (a...@z...net), czyli jest ona moją TŻ,
tudzież ja jestem jej TŻ (od lat kilkunastu ;-) )
Podobieństwo więc podglądów, zachowań
czy wazelinki wzajemne są całkowicie zamierzone i naturalne :)
_DISCLAIMER_

> Uuuuch.... bęc...
> Przeczytałam dziś cały wątek (wczoraj nie było czasu ;-)).

Ja trochę czytałem... ale ciiii... bo się wyda czemu łóżka
nie pościeliłem ;)
Coś jak relacja z zapasów w oleju... bez wizji niestety
(na szczęście? ;-D)

> To naprawdę smutne ile pokładów agresji może wywołać niewinna
> w sumie próba zarobienia paru groszy na czymś najnaturalniejszym
> pod słońcem. Bo przecież taki właśnie charakter mają Walentynki -
> zarobić ("bo niby czemu nie", jak mawia ulubiony bohater mojej córki).
> A jednocześnie przypomnieć ludziom o tym, o czym w codziennym
> zabieganiu nie mają czasem czasu pomyśleć - jak fajnie być razem,
> ile radości można mieć z codziennych spraw...

Co do komercji jeszcze:
trzeba być rodem z lat wczesnych ubiegłego stulecia, żeby być
podatnym na tzw. "atak medialny". Współczesny Homo Antireclamus
patrzy i nie widzi, reklamy wszelkiej maści stają się elementem tła,
szumu informacyjnego poniżej progu zauważalności.
Brak takiej mutacji może spowodować "zrzędliwość niepospolitą" ;)

> Ale jak widać każdy powód jest dobry, żeby skoczyć sobie do oczu,
> ten wczorajszy też...

Ano właśnie... Bojowy nastrój dotknął także tych co to równowagi
ze światem szukają... to takie... jakby... no... ludzkie :-p

> Pozdrawiam,
> Agnieszka
>
> - mamy jakąś świeczkę?
> - może i mamy, ale czy są zapałki, to nie wiem
> - a do jezenia coś w lodówce jest?
> - etam, będziemy ciekawsze rzeczy robić...
> - próbujesz mi wmówić, że jest coś ciekawego w telewizji???
>
> ;-))

Iza (5,5l):
- Tata, a to taką randkę sobie robicie z Mamusią?
- A tak córeczko :)
- Łeeee... w doooomuuuuuuu ????

;-))

R.

161. Data: 2005-02-15 11:14:52

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

160. Data: 2005-02-15 11:14:52

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

164. Data: 2005-02-15 11:20:23

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek wrote:

> <DISCLAIMER>

Nam _naprawde_ nie trzeba tego oznajmiac az cztery razy ;)

D.
44

165. Data: 2005-02-15 11:20:37

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

166. Data: 2005-02-15 11:31:29

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nam _naprawde_ nie trzeba tego oznajmiac az cztery razy ;)
>
> D.
> --
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=91&w=196485
44

Hm...:>
Widzę Twój post... swojego nie...

Trzeba zobaczyć czy coś się nie zepsuło...
młotek... piła... wiertarka...
No komputerku kochany...

R.

168. Data: 2005-02-15 11:31:29

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

167. Data: 2005-02-15 11:31:29

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

169. Data: 2005-02-15 12:10:48

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szumu informacyjnego poniżej progu zauważalności.
> Brak takiej mutacji może spowodować "zrzędliwość niepospolitą" ;)

Tia... Całe sztaby ludzi od psychologii marketingu itd działają tylko po to,
żeby zmanipulować niewielki margines ludzi rodem z wczesnych lat ub stulecia
:D

Bogaci ci emeryci w Polsce, skoro zmanipulowanie ich jest tak opłacalne...
;)

pozdrawiam

Monika

P.s. wiem, nikt nie lubi, jak mu powiedzieć, że decyzje nie podejmuje on,
tylko ktoś inny ;)

170. Data: 2005-02-15 12:11:17

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm...:>
> Widzę Twój post... swojego nie...

My je widzimy !

po pierwszym razie :)

pozdrawiam

Monika

Problem z kontrolowaniem złości. Ogłoszenie dla mężczyzn.
Problemy psychiczne a małżeństwo.
Do matek Polek !!!
trzy koleżanki
ja&tesciowa&...